Skip to main content

Mehet az új chat (a  hozzászólás-on kattintva tölt be)… lehet regisztrálni, de vendégként is tudsz kommentelni. Remélem ez jobban be fog jönni a többségnek, mint az előző!

CS.A.K. a Kispest Mindörökké!

 

4.6 8 szavazat
Article Rating
Feliratkozás
Visszajelzés
guest
744 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
Szemcse
Szemcse
június 25, 2026 9:35 de.

Szépen erősödnek, fejlődnek, mellettünk az NB1s csapatok, az nem baj persze, csak „(a bűvös szó)” velünk mi van, mi lesz, megvárják a vb-t, hallottam erről, de hogy irónia volt v. nem, nem kérdeztem…….

Pelso
Pelso
Válasz a következőnek  Szemcse
június 25, 2026 10:29 de.

Te mit tippelsz, mi volt ?
Amúgy szerintem nem irónia volt hanem egy nagyon rossz vicc…
Az is az hogy megint itt tartunk

Last edited 1 napja by Pelso
oktoberes
oktoberes
Válasz a következőnek  Pelso
június 25, 2026 2:38 du.

Sok értelme volt az őszi cirkusznak. Elnök úr ehhez már a nevét adja, MOL-nál gazdagabb szponzor stb…

Szemcse
Szemcse
Válasz a következőnek  Pelso
június 25, 2026 10:51 de.

Szrntm dühében mondta a volt nb1s játékos a munkahelyemen, aki Kispesten is megfordult.

Timby
Timby
június 24, 2026 10:35 du.

Ha ez a hozzáállás tapasztalható a menedzsment és a tulajdonos részéről, akkor könnyen lehet, hogy ismét visszasüllyedünk a másodosztály mocsarába! Megelőzéskép javasolom, hogy megfelelő presszió alá helyezzük a Fórizs-Sélley tandem, hátha megnyílik az a bizonyos vörös Leisztinger pénztárca!

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Timby
június 25, 2026 9:13 de.

Leisztingert nem tudod nyomás alá helyezni.

optimist
optimist
Válasz a következőnek  dagiiron
június 25, 2026 10:34 de.

semmit nem érdemes csinálni és meg sem szabad próbálni.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  optimist
június 25, 2026 10:36 de.

Új tulajt kell keresni..
A Népszavába néhány százmisit kellene betennie, arra se hajlandó, inkább eladja..

Timby
Timby
június 24, 2026 10:03 du.
Pelso
Pelso
Válasz a következőnek  Timby
június 25, 2026 10:00 de.

Sajnos teljesen igaza van. Akinek van realitás érzéke, látja milyen irányok, történések vannak nálunk… kisebb csoda, ha így bent maradunk.

Timby
Timby
Válasz a következőnek  Pelso
június 26, 2026 2:14 du.

Ez érthető! Az viszont kevésbé, hogy egy szurkolói háttér nélküli MTK, hogy rendelkezhet magasabb gazdasági kvalitással, mint mi‍? Valahogy (nem tudom hogy), el kell érni, hogy mi is megfelelő fókuszt kapjunk, ne csak az MTK, a fradi és az Újpest!

Last edited 19 órája by timby
snake
snake
június 24, 2026 5:24 du.

Eddig optimiszta voltam a hosszabbítások miatt, de Nyers eladása kiverte nálam a biztosítékot.
Majd igazolunk 4-5 noname külföldit (3,4,5osztályú tapasztalattal), és jólvan???

Nehezen fogom vissza magam, de senkiháziak kezében van a popszakma…

snake
snake
Válasz a következőnek  snake
június 24, 2026 6:14 du.

„Nyers Ádám egy olyan klubnál folytathatja pályafutását, ahol hagyományosan kiemelt figyelmet fordítanak a fiatal játékosok fejlesztésére és beépítésére.
Fejlődése szempontjából az is fontos lehet, hogy Pinezits Máté vezetőedző mellett dolgozhat, aki korábban is bátran adott lehetőséget fiatal labdarúgóknak.”

ezzel szemben mi most ráállunk a külföldi játékosok modellre??

Timby
Timby
Válasz a következőnek  snake
június 24, 2026 10:05 du.

De mégha ráállnánk a külföldi játékos modellre! Ezzel szemben a fiatal tehetségek elkótyavetyélés modellre álltunk át.

Zozz
Zozz
Válasz a következőnek  Timby
június 24, 2026 10:31 du.

Feczkót is azért küldték el, mert akaratuk ellenére feljuttatta a csapatot. Bezzeg majd az összeszopott fórizs-Geppetto duó “rendet rak”…

Horváth Csaba
Horváth Csaba
Válasz a következőnek  Zozz
június 25, 2026 7:12 de.

Nincs gond a rendrakással, ha megfelelő a keret….de egyenlőre a siralmas tavaszhoz képest is gyengültünk egyenlőre….

Pelso
Pelso
Válasz a következőnek  snake
június 24, 2026 6:05 du.

Ennyi…

jnkzln
jnkzln
június 24, 2026 3:04 du.
dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  jnkzln
június 24, 2026 3:06 du.

Tehát Nyers menni akart..

Zozz
Zozz
Válasz a következőnek  dagiiron
június 24, 2026 9:53 du.

Ami elég szomorú, mert megint megerősítést nyert, hogy itt nem érdemes maradni. Ergo, ha lesz értelmes, érdemes játékosunk, szintén menni akar majd, és fog is, illetve nem akar majd ide igazolni (lásd: Banó, Koszta, Kovácsréti, Pálinkás,… stb. Egy vasas letarolja előttünk a piacot, A többi nb1-es hulladék: libások, csutiak, zalaiak, meg lerabolják az utánpótlásunkat… -Gyönyörűűű!. Maradnak a megtéveszthető, bálás “migránsok”… Köszönöm szépen – ez megint nem az “én Honvédom” lesz! Hogy “szeretgessék meg egymást”, akik ezt a csúfot űzik a Honvéddal!

jnkzln
jnkzln
Válasz a következőnek  dagiiron
június 24, 2026 3:10 du.

Azt beszélik nem nehéz felül licitálni minket fizetés terén.

Gergő
Gergő
Válasz a következőnek  jnkzln
június 24, 2026 3:48 du.

nagy laci majd megoldja nekik is a spanyol tengerpartról, jelenleg hogy az nb1 es tagságunk megoldott legyen minőségi igazolások krllrnének vagy egy új tulaj

Hunter
Válasz a következőnek  jnkzln
június 24, 2026 3:38 du.

Akkor szerencsére Szamosinak,Szabónak és a többieknek senki nem ajánlott többet 🙂

Last edited 2 napja by Hunter
Zozz
Zozz
Válasz a következőnek  Hunter
június 24, 2026 9:56 du.

El is maradnak a Nyerstől…

Hunter
Válasz a következőnek  Zozz
június 25, 2026 1:47 de.

Mindig az az ász aki megy, eddig Szamosi,Somogyi, most Nyers

Pelso
Pelso
Válasz a következőnek  Hunter
június 25, 2026 10:27 de.

Ez mind3 ász akárhol is van… de sajnos alig marad vki, aki vevő erre mostani Bozsik’ feelingre

Hunter
Válasz a következőnek  Pelso
június 25, 2026 11:38 de.

Kivéve eddig mindenki aki hosszabbított 🙂 Őket gondolom kényszerítették 🙂 Jah, Pekárt is hozzátenném az előző „neki nem szóltak,hogy senk nem akar maradni” listához!
Mindenki hosszabbított egy, menni akart, erre megy a mindenki menekül szlogen, 😀 Ami nekem oké, vicces amúgy 🙂

Hunter
Válasz a következőnek  Pelso
június 26, 2026 6:25 du.

Pekár se egy vén csataló! Nyers ügyes és menni akart Ha nem adjuk el elmegy később ingyen! Ez van, az vegye fel a Kispest mezt akinek többet jelent az Mtk meznél! De ha innen mindenki menekülni akar, akkor nem csak Nyers ment volna, hanem mindenki De a haluzott elmélettel ellentétben az összes potenciális távozó közül egy gyerekkel nem tudtak megegyezni 🙂 Mindössze ennyire reagáltam! A gyengébbek kedvéért le kell írnom mielőtt megjelennek,hogy ettől még nem kedvencem a Fórizs 🙂
Somogyinak és Szamosinak is vannak ajánlatai, nem lepődnék meg ha az egyikük elengednék! Ilyen a hőn áhított piac alapúúúúú 🙂

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Hunter
június 26, 2026 8:03 du.

Teljesen normális, hogy eladunk játékosokat, elviekben részben ezért vsn az akadémia, hogy piacképes labdarúgókat neveljen. De az lenne a jó, ha közvetlenül külföldre tudnánk őket eladni, és ne az MTK kaszáljon rajtuk.

Hunter
Válasz a következőnek  dagiiron
június 27, 2026 7:22 de.

Eddig még túl sokan nem kaszáltak a neveltjeink külfödre eladásából 🙂
Szappanost anno „erőszakkal” itt tartottuk, emlékszünk mi lett a vége! Aki menni akar adjuk el….

Last edited 2 órája by Hunter
dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Hunter
június 26, 2026 1:17 du.

Az egy dolog, hogy Nyers elment, az pedig egy másik, hogy nem látni kik jönnek..

Hunter
Válasz a következőnek  dagiiron
június 26, 2026 6:26 du.

Hát majd látjuk 🙂 De én nem az érkezőkről írtam hanem a maradókról 🙂 Az érkezők mind szarok 🙂

Gergő
Gergő
Válasz a következőnek  Hunter
június 24, 2026 3:45 du.

Ki tudja egy szerződés hosszabbítással még többet kérhetnek el értük…

Last edited 2 napja by Kispest81
Hunter
Válasz a következőnek  Gergő
június 24, 2026 3:53 du.

Ha meg nem írnak alá elkérhették volna az áruk aláírási pénznek, de szerencsére erre nem gondoltak 😀

oktoberes
oktoberes
június 24, 2026 10:54 de.

Annyira várom már az első bajnokit, telis-tele vagyok bizakodással!

Zozz
Zozz
Válasz a következőnek  oktoberes
június 24, 2026 9:57 du.

Leradt a smile…

oktoberes
oktoberes
Válasz a következőnek  Zozz
június 25, 2026 4:28 de.

Mivel egyértelmű, hogy irónia, gondoltam nem jelzem.

Pelso
Pelso
Válasz a következőnek  oktoberes
június 24, 2026 6:06 du.

😀

Horváth Csaba
Horváth Csaba
Válasz a következőnek  oktoberes
június 24, 2026 2:30 du.

Én egyenlőre a további igazolásokat várom. 😀

Horváth Csaba
Horváth Csaba
június 24, 2026 6:37 de.

Nos….van egy hellyel-közel használható védőigazolásunk Boldor személyében. Van egy Pablonk, akit erősen kakukktojásnak érzek, ő vagy beválik, vagy nem. Van egy távozó Kesztyűsünk, várhatóan egy távozó Nyersünk, valamint egy távozó Varga Kevinünk és talán szintén távozó Rácz kapusunk.
3 nap múlva meg lesz az első edzőmérkőzésünk, illetve további 6 nap múlva újabb.
Nyers és Varga távozásával az nb1-re maradt egy félidős Kántor, Medgyesi, Gyurcsó, Hetyei, Pinte csatársor (Zuigéber inkább támadóközéppályás szerintem), ami valljuk be, a tavaszi nb2-re is kevés volt, nemhogy az őszi nb1-re.
Szóval kíváncsian várom az érkezőket, mert csatárposzton, középpályán elképesztően soványan állunk, és amiatt sem őszinte a mosolyom, hogy olyan tehetségeknek intünk búcsút, mint Nyers, aki Koszta, Kerezsi után lehetett volna egy újabb saját nevelésű, értelmezhető csatár a Csapat keretében.
Na szóval kíváncsian várom a híreket….Szabolcs! Esetleg – akár kicsit rébuszokban akár – de van valami biztató információd? Vagy bárki másnak? 🙂

Last edited 3 napja by Csaba
Zozz
Zozz
Válasz a következőnek  Horváth Csaba
június 24, 2026 10:04 du.

~ egy darabig nem adunk el még egy Nyerst – ha ez megnygtat….

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  Horváth Csaba
június 24, 2026 8:26 de.

Somogyival mi lesz? Pekár és Szamó szerintem jó lesz középpályán és Somogyi is NB1 szintű lesz, lehet hogy rögtön. Nyers hatalmas csalódás és fájó pont. Up-ban van eredményes centerünk, aki tudja majd pótolni? Védelem szerintem nagyjából rendben van, legalábbis a kezdő. Balhátvéd kellene, mert szerintem Hangya cserének jó NB1-es szinten. Center kell, meg támadó szélső, ha azzal játsszunk és nem szárnyvédővel.

obviusz kapitány
obviusz kapitány
Válasz a következőnek  Rakscr
június 24, 2026 9:27 du.

Nyers utóda Kovács Erik lehet.

anonymus
anonymus
Válasz a következőnek  Horváth Csaba
június 24, 2026 6:45 de.

Amit az én fülembe csiripeltek a madarak, az nem sok jót ígér. Pénzzé tesznek mindenkit, akit lehet, legfőképp fiatalabb tehetségeket. Nem cél komoly szereplés, Fórizs meg van sértődve, kétlem hogy minden áron el akarnék adni a klubot, de az biztos hogy nem ellenkeznének. Nyilván a jelenlegi piaci körülmények között nem akkora buli már ez.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Pelso
június 24, 2026 11:30 de.

Plusz állítólag az elnökünk is egyre rosszabb egészségi állapotban van, így egyre kevesebbet lehet rá számítani..

Olivér
Válasz a következőnek  Pelso
június 24, 2026 8:55 de.

Ezt ilyen formán először hallom. Van valamilyen komolyan vehető hivatkozásunk vagy ez most csak így meg van mondva?

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Pelso
június 24, 2026 11:32 de.

Egyértelmű, hogy csak annyit fognak költeni, amit a csapat kitermel.

Pelso
Pelso
Válasz a következőnek  dagiiron
június 24, 2026 7:56 du.

Van olyan csapat, amelyik így tud működni?

Olivér
Válasz a következőnek  Pelso
június 24, 2026 10:13 de.

Ok Pelso csak kezdett már akkora ívet venni a dolog, hogy attól féltem következő lépésben beszántják a Bozsikot. Amúgy tartom magam ahhoz a szakmai szemponthoz, hogy július 9-ig türelmesen várom a fejleményeket. 😉 🙂

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  Pelso
június 24, 2026 8:28 de.

Akkor tessék értékesíteni egy külföldinek, ahogy teszik most a Fehérvárral és ahogy tették azt a Debrecennel, Zte-vel. Egy ilyen tradícionális, jó akadémiával rendelkező klubra lenne vevő, ebben biztos vagyok.

windows_shopper
windows_shopper
Válasz a következőnek  Rakscr
június 24, 2026 12:52 du.
Timby
Timby
Válasz a következőnek  anonymus
június 24, 2026 8:08 de.

És miért sértődött meg ez a sz.rházi?

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  anonymus
június 24, 2026 7:26 de.

Erre lehet számítani, semmi többre..

Olivér
június 23, 2026 4:17 du.
Last edited 3 napja by Olivér
dixneuf
Válasz a következőnek  Olivér
június 23, 2026 7:14 du.

De. Hatarozottan.
Ott leszek, gyere megisszuk. ( Ugyis embert probalo meleg lesz)

Olivér
Válasz a következőnek  dixneuf
június 23, 2026 7:20 du.

Ez a beszéd testvérem. Pénteken egyeztetjük a GPS koordinátákat. Nyugi, jó helyre viszlek. 😀
CS.A.K. Kispest Mindörökké! . \m/
https://m.youtube.com/watch?v=9MNdOCQYOL8&list=RD9MNdOCQYOL8&start_radio=1&pp=ygUSd2hpc2tleSBpbiB0aGUgamFyoAcB

Last edited 3 napja by Olivér
dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Olivér
június 23, 2026 3:49 du.

Ez nem jó hír..

Hunter
Válasz a következőnek  Pelso
június 24, 2026 3:06 du.

Itt akart focizni? 😀 Nemár 🙂 El akart menni, ha Szamosinak tudtak olyat vázolni,hogy maradjon gondolod nyersnek nem próbáltak? 🙂
Eddig gyakorlatilag csak Nyers akart innen elmenni, leléphettek volna már páran, Szabó,Dúzs, Szamosi,Medgyes…..

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Pelso
június 23, 2026 3:55 du.

Rohadt kiváncsi vagyok, hogy ki fog gólt szerezni nálunk, mert tavasszal azzal volt a legtöbb gondunk.. Nagyon gáz kesz, hogy az MTK egy Átrok, Kerezsi, Nyers csatársorral állhat fel ellenünk..

Jonaska
Jonaska
Válasz a következőnek  Pelso
június 23, 2026 3:29 du.

Ugy tudom 2026 június 30.án lejár a szerződése,a menedzsere (Esterházy EM sports)
meg az MTK- t preferálta,ő meg nem vitatkozott…

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Pelso
június 23, 2026 4:23 du.

Állítólag elszálltak az igényei..

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Pelso
június 23, 2026 6:30 du.

Abban reménykedem, hogy Kovács Erikből és Hetyeiből csodát tudunk csinálni, mert nem nagyon látom a nagy erősítéseket..

Olivér
Válasz a következőnek  dagiiron
június 23, 2026 6:33 du.

#hetyeitakezdőbe

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Olivér
június 23, 2026 7:04 du.

Ha nem is oda, de remélem lesz benne néhány gól.m

Olivér
Válasz a következőnek  dagiiron
június 23, 2026 7:08 du.

Ennek van előzménye itt az oldalon még a régmúlt enbékettőből. 😉 Amúgy szerintem van abban a srácban bőven gól. Remélem kap lehetőséget bebizonyítani.

Jonaska
Jonaska
Válasz a következőnek  Pelso
június 23, 2026 4:10 du.

Na ezt nem fogjuk megtudni..

Olivér
Válasz a következőnek  Pelso
június 23, 2026 1:59 du.

Ilyet egy szóval sem mondtam. Azt viszont igen, hogy nem akarok elhamarkodottan ítéletet alkotni, majd csak a végén. És ezt fenntartom.
Ui.: amúgy Nyers eligazolásával kapcsolatban (ha igaz), javaslom olvasd el Szabi témában adott június 7-i válaszát. Lehet ott kell keresni a választ.

Last edited 3 napja by Olivér
dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Pelso
június 23, 2026 3:50 du.

Az max. 1 év lesz, és külföldön folytatja..

Olivér
Válasz a következőnek  Pelso
június 23, 2026 2:25 du.

Nem ismerem a körülményeket, így mindent és mindennek az ellenkezőjét el tudom képzelni. Szóval a távozás „tényéből” számomra nem egyértelmű, hogy elhajtották, mint a magzatvizet. Csak erre utaltam. Aztán vagy így volt vagy nem vagy afasztudja. 🙂 Igen én is megnéztem volna mi kerekedik ki a srácból kispesti mezben, de ez egy ilyen sportág. Attól tartok jobb ha az ilyen jelenségekhez hozzászokunk. Nincs örök ingyencsöcs. Amúgy élek a jótékony feltételezéssel, hogy Ámígót tényleg védőnek igazoltuk és nem centernek. Szóval én még maradok kicsit türelmes a véleményalkotással, de nem vagyunk egyforma vérmérsékletűek és ez pont így jó. 😉

Last edited 3 napja by Olivér
jnkzln
jnkzln
Válasz a következőnek  Olivér
június 24, 2026 9:34 de.

Akkor könnyebben emészthető lenne egy ilyen hír, ha mondjuk látná az ember, hogy minőségi, rutinos játékosokkal kezdtük feltölteni a keretet, ahol mondjuk Nyers-nek nem biztosított a játékidő és a lehetőség. De nem ezt látjuk, hanem azt, hogy a meglévő tehetség is lelép, és nem hogy minőségi játékos nem érkezett egyelőre, hanem semmilyen. Ha a túlélés a cél tényleg, és a valahogy csak elkerüljük az egyenes kiesést, akkor nem számítok semmi jóra.

Olivér
június 22, 2026 1:32 du.

Amúgy a Klub közleménye szerint hivatalosan július 1-től használjuk a KHFC elnevezést ami ha jól értem az ismert brandelemekben is megjelenik.

Last edited 4 napja by Olivér
bendejuiceeee
Válasz a következőnek  Olivér
június 23, 2026 10:27 de.

Mlsz adatbankon már “Kispest-Honvéd FC” vagyunk

jnkzln
jnkzln
június 22, 2026 1:27 du.
bendejuiceeee
június 22, 2026 9:00 de.

Közben kiderült: Kisvárdán kezdjük az idényt.

obviusz kapitány
obviusz kapitány
június 22, 2026 8:18 de.

Szabi! Vagy valaki más. Nem tudtok valamit Somogyiról? Marad? Megy? A felkészülést elkezdte velünk, azt láttam a videón, de ez jelent valamit?

bendejuiceeee
Válasz a következőnek  obviusz kapitány
június 22, 2026 8:44 de.

Szerintem mivel Feczkó távozott nem annyira biztos hogy távozik, bár kérője van. Gondolom az új szakmai stáb is megnézi hogy számíthatnak-e rá.

Horváth Csaba
Horváth Csaba
Válasz a következőnek  Olivér
június 22, 2026 7:58 de.

Örülni örülök, mert Tujvi tényleg él-hal a Kispestért….de rajta kívül kell még valaki Dúzs mellé, Rácz helyett…..

Olivér
Válasz a következőnek  Horváth Csaba
június 22, 2026 8:29 de.

Nem lepne meg ha Rácz elmenne, így bár nem törvényszerű, de logikus lenne, hogy a helyére jöjjön valaki. Ilyesmire gondoltam.

Horváth Csaba
Horváth Csaba
Válasz a következőnek  Olivér
június 22, 2026 9:45 de.

Szerintem meg törvényszerűnek kell lennie…egy 42 éves cserekapus harmadik kapusnak okés, de második kapusnak erős….minimum 3 kapus kell szerintem egy nb1-s csapatba…

Olivér
Válasz a következőnek  Horváth Csaba
június 22, 2026 10:04 de.

A 3 kapus bár nem tudok róla hogy nevezési feltétel lenne, de ezért is írtam hogy mindenképp logikus. Ellenberger ehhez nem törvényszerű igazolni. Ahogy azt közben dagiiron kolléga meg is írta harmadik kapust bármikor tudnak produkálni házon belülről is. Ennek ellenére ezt én még nyitott kérdésnek érzem.

bendejuiceeee
Válasz a következőnek  Olivér
június 22, 2026 8:47 de.

Rácz a Kelen-Paks edző/gálameccsen védett a paksiaknál, szóval elég valószinű hogy távozik, még ha Pakson csak próbajátékon van vagy csak szimpla edzéslehetőséget kért.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Horváth Csaba
június 22, 2026 8:11 de.

Az egyik fiatal lesz az

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  Olivér
június 20, 2026 10:31 de.

Szeretem, meg minden, de max cserének kellene lennie NB1-ben, semmi több. Már úgy dől el vetődéseknél, mint egy krumpliszsák, semmiképp nem szabad rá bízni ezt a legmagasabb szinten..

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Rakscr
június 20, 2026 1:25 du.

Az a gyanúm, hogy nem csere lesz.. Kapus poszton a két hosszabbítás után nem számítok új igazolásra..

obviusz kapitány
obviusz kapitány
Válasz a következőnek  dagiiron
június 20, 2026 1:50 du.

Én se nagyon, de szerintem Dúzs meg fogja kapni a lehetőséget, ő lesz az elsőszámú.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  obviusz kapitány
június 20, 2026 5:02 du.

Reméljük él vele.

Olivér
Válasz a következőnek  Rakscr
június 20, 2026 10:40 de.

Én konkrétan imádom, mármint a jelenséget. Egyszerűen ilyen momentumokra szerintem szüksége van a kispesti népléleknek. Nem élhetük életünk végéig a rendszerváltás előtti legendáink vagy Pisont Pista iránti rajongásunkból. Kellenek időnként Kamberek, Lovricsok, Tujvelek akik példát mutatnak a fiataloknak és kevésbé fiataloknak hűségből, becsületből és tisztességes munkából. Valóban nem ő a jövő megoldása és ezt nyilván ő is tudja, de hogy téged idézzelek hosszú még az átigazolási szezon. 😉 . \m/

Last edited 6 napja by Olivér
obviusz kapitány
obviusz kapitány
Válasz a következőnek  Olivér
június 20, 2026 1:49 du.

Legendát nem lehet venni. Az születik, de csak a megfelelő körülmények között. A kispesti népek megteremtik a körülményeket, úgy érzem.
Például ez, hogy az nb2-es szörnyű lét ellenére folyton tele volt a vendég szektor…

Olivér
Válasz a következőnek  Olivér
június 20, 2026 11:01 de.

Egyelőre szerintem abban a fázisban vagyunk, hogy a június 30-án lejáró szerződésű játékosokról derüljön ki, hogy mennek vagy maradnak. Bár nem tudom még kikkel nyitott a kérdés.

Döme Sanya
Döme Sanya
június 19, 2026 3:31 du.

A felkészülési meccsekre azért ide kellene érni nekik.

Olivér
Válasz a következőnek  Döme Sanya
június 19, 2026 3:35 du.

Bemelegítésként 2párevezőssel jönnek a Földközin Sanya. Lángzámbite. Lehet kifogjuk Gojkoecseát a kapuba Sanya.

Last edited 7 napja by Olivér
Döme Sanya
Döme Sanya
június 19, 2026 11:31 de.

Baj van a matekkal. A 4-5 spanyolból lett 1.

Zozz
Zozz
Válasz a következőnek  Döme Sanya
június 19, 2026 10:44 du.

Így kijön a „matek” : 5-4 =1 🙁

Zozz
Zozz
Válasz a következőnek  Zozz
június 19, 2026 10:45 du.

Most látom, már feri is megfejtette…

Blaser Ferenc
Blaser Ferenc
Válasz a következőnek  Döme Sanya
június 19, 2026 2:44 du.

Angol tudósok kimutatták, hogy 5-4spanyol = 1spanyol és itt a spanyolt ki is emelhetnénk az egyenletből. XD
és igaz, hiszen ha valós amit Rakscr állít, hogy 8-6=2
Ezt azóta Fórizs-faktornak hívják a ma tematikában

Last edited 7 napja by Blaser Ferenc
Olivér
Válasz a következőnek  Blaser Ferenc
június 19, 2026 3:20 du.

Rafinált megközelítés. 😉 A nagyobbik baj, hogy nem 5-4 spanyolról volt szó, hanem 4-5-ről= -1. Szóval értsem úgy, hogy azt az egyet is elküldik? 🙂 Azért 1 hét után tényleg korai lenne lezárni az átigazolási szezont. Csak jön még pár ámígó, az se baj, ha nem spanyol. 🙂

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  Döme Sanya
június 19, 2026 12:11 du.

Nem
is tudtam, hogy vége az átigazolási szezonnak. Még fórizs adós 4-6 igazolással. Ugye 6-8 játékos érkezéséről beszélt szezon után, ha jól tudom. 2 van itt eddig.

Pelso
Pelso
június 18, 2026 2:08 du.
Olivér
Válasz a következőnek  Pelso
június 19, 2026 4:54 du.

Itt már végre KHFC vagyunk a videóban. Intéztem egy kérdést a Klub felé. Mármint hogy végre mindenhol az leszünk-e. Kiváncsi vagyok válaszolnak-e.

Szemcse
Szemcse
június 18, 2026 8:13 de.

Kis medvének (Medgyes Z.) örülünk, menni fog neki az L-ső osztály, habár van 1s múltja, de most más ellenfelekkel………..?

Olivér
június 17, 2026 8:20 du.

Dobálja a honlap az igazolási híreket, ti meg mind lefekszetek pirkadatkor. Hát nem szép amit műveltek. Azért ezt még itt hagyom, mert rendes vagyok.
CS.A.K. Kispest Mindörökké! . \m/
https://youtu.be/Favl3kzWejA?si=ocdYNgqJ2HDwJwCF

Olivér
Válasz a következőnek  Olivér
június 17, 2026 8:57 du.

Lenyűgöző ez a zenekar. . \m/

Last edited 9 napja by Olivér
Olivér
június 17, 2026 6:58 du.

Alakul a buli!
CS.A.K. Kispest Mindörökké! . \m/
https://www.facebook.com/share/r/18qAAPXN2V/

Last edited 9 napja by Olivér
Olivér
Olivér
június 17, 2026 6:41 du.

Mondhatnám fanyalogva, hogy meg vagyunk mentve. Sokat kritizáltam, de jótékony szándékkal. Remélem él a lehetőséggel. Hajrá Megyó! CS.A.K. Kispest Mindörökké! .\m/
https://honvedfc.hu/hirek/medgyes-is-hosszabbitott/2026-06-17?fbclid=Iwb21leASfyOljbGNrBJ_IzmV4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHkR1O_fdT4Ph3CF2WLO9htx6Ti3t9wTYWz3uyLcot1rCKiNKuhXHlqB9hfYh_aem_CilrrMVerj57Azjr02O-QA

Olivér
Válasz a következőnek  Olivér
június 17, 2026 6:50 du.

Ne tekeregjél már annyit hallod-e? Amúgy rendes gyerek vagy. Beszélgessél már egy pár szót a Pauljevics kollégával a szünetben.
https://www.facebook.com/share/v/1DBLRxb5Q5/

bendejuiceeee
június 17, 2026 5:10 du.

Ilyen “nívós” ellenfelekkel küzdünk meg a felkészülés során. Edzőtábor nem lesz.

IMG_3247
Last edited 9 napja by bendejuiceeee
CS.A.K.
CS.A.K.
Válasz a következőnek  bendejuiceeee
június 17, 2026 6:17 du.

Szegényház lesz itt gyerekek…ezek a „jelek” ezt jósolják…

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  CS.A.K.
június 17, 2026 10:15 du.

Se a Várda, se a Vasas, se a Paks nem megy edzőtáborba

CS.A.K.
CS.A.K.
Válasz a következőnek  dagiiron
június 18, 2026 11:13 de.

Ok, de értelmesebb ellenfelek attól még lehetnének…

Olivér
Válasz a következőnek  dagiiron
június 17, 2026 11:28 du.

Több értelmét látnám egy ilyen házibajnokságnak. Legalább a Várdát eltaláltuk.

Olivér
Válasz a következőnek  bendejuiceeee
június 17, 2026 5:17 du.

Hát ezt pléjsztésönön is lejátszhatnánk. Kétség kívül nem locsoljuk a pénzt.

Hunter
Válasz a következőnek  Olivér
június 17, 2026 5:27 du.

Úgxis mindig nyerünk,kár utazgatni, abból a pénzből ektarthatnának 3 hajléktalant a kökin 🙂

Olivér
Válasz a következőnek  Hunter
június 17, 2026 5:31 du.

De nem? Látom a logikáját. Utazgasson a faszom. Jöjjenek ide, ha akarnak valamit. 😀

dixneuf
Válasz a következőnek  Hunter
június 17, 2026 5:30 du.

Igaz. De ha a meccseket a Kokin jatszanank, mehetnenek metroval 🙂

Olivér
június 17, 2026 1:43 du.

Személyszerint tapasztalat hiányában egyelőre az újonnan érkezők kvalitáját nem tudom holisztikus perspektívából megítélni. Mindenesetre akciós a Heineken a Kifliben. Gondoltam szólok. CS.A.K. Kispest Mindörökké!
Metálvilla -> .\m/ 😉 Jól van na, szegény ember vízzelgőz. Egyelőre ennyi.
https://youtu.be/zaZswCtNmEg?si=QUsXG1QW3rXdnCZv

Last edited 9 napja by Olivér
Döme Sanya
Döme Sanya
június 17, 2026 1:42 du.

Csak annyit még, hogy egyszer jött egy no name edző, egy olasz 2 vagy 3 osztályból egy játékos, és ripsz rossz bajnokok lettünk. Emlékszem, hogy hányan fikázták az öreget, hogy egy bundás digót hozott ide. Aztán az egyik X éve a szövetségi kapitány, a másik meg freskót kapott.
Úgy hogy én az útóitélet híve vagyok.

dixneuf
Válasz a következőnek  Döme Sanya
június 17, 2026 3:35 du.

Egyszer apamnak negyese volt a lotton. Reszben abbol vettek a kispesti hazukat.
De igazad is van Sanya, legyunk turelmesek.

Hunter
Válasz a következőnek  dixneuf
június 17, 2026 3:56 du.

Amúgy meg Kántor miatt kifejezetten egy hullámhosszon lesznek, mindketten a svájciolasz vonalat képviselik!

dixneuf
Válasz a következőnek  Hunter
június 17, 2026 5:31 du.

Majd amikor svicedüccsül kiabal neki, hogy Kevin auf smiccerbukker ( rugd fel a jobbfelsobe) 😀

Hunter
Válasz a következőnek  dixneuf
június 17, 2026 6:40 du.

Pontosabban : ” Kevin auf smiccerbukker vaffanculo ”
🙂

Last edited 9 napja by Hunter
Olivér
Válasz a következőnek  Hunter
június 17, 2026 6:46 du.

Hát Ti aztán jól szofisztikáltak vagytok. Csak hogy mondjak valamit én is külföldiül. 😀

thpreg
thpreg
június 17, 2026 1:38 du.

Ami a spanyol igazolást illeti, szerintem többen nem lennének ennyire szkeptikusak vagy elégedetlenek, ha lennének olyan igazolások is, amelyek nem lutrinak tűnnek, hanem az eddigi teljesítmény alapján vélelmezhetően vagy akár egyértelműen erősítésnek. Ha ilyenek mellett vannak bizonytalan igazolások is, az oké, belefér, próbáljuk ki, és reménykedjünk, hogy szuperül bizonyít. De ne csak ilyen legyen. Egyelőre a biztosan meggyőző kategóriából még nem láttunk, a legnagyobb igazolásaink a fiatalok hosszabbításai, ennek nagyon örülök – itt Nyers szerződését látni volna már igazán megnyugtató, azt nagyon nem szeretném, ha ő elmenne (akár egy későbbi elchei igazolás miatt).

dixneuf
Válasz a következőnek  thpreg
június 17, 2026 3:36 du.

Részemről ezt napkommentye dijjal juralmazom.

thpreg
thpreg
Válasz a következőnek  dixneuf
június 17, 2026 6:10 du.

<3

akinemazaki
akinemazaki
június 17, 2026 9:56 de.

Feczkót szeretjük és Fórizst utáljuk, ez tény.
De azért a tavaszi menetelést látva és az a tényt hogy az nb1-ben soha sem tudott maradandót alkotni, ne hagyjuk figyelmen kívül.

Hunter
Válasz a következőnek  akinemazaki
június 17, 2026 11:35 de.

Mondjuk sok lehetőséget nem kapott 🙂
Diósgyőrben összerakott egy jó csapatot, már nemzetközi porondról álmodoztak mikor kitalálták neki,hogy fiatalítani kell. Nem sikerült, visszaestek,a következő szezonban lecserélték Feczkót és kiestek!
Az Mtkval meg középmezőnyért küzdött, kirúgták, majd az utóbja ki is esett az Mtk-val 🙂

Ettől függetlenül remélem a váltás jó döntés volt,mint anno az idehozatala ,amikor mindenki úgy köpködte mint most a svájciolaszt 🙂

dixneuf
Válasz a következőnek  akinemazaki
június 17, 2026 10:08 de.

Azt hiszem Feczkóból ilyenformán egyszerre vált „mártír” és a fórizs elleni „lázadozás” jelképe is. Sajnos szerintem ez a dolog már túlmutat Feczkó személyén, messze nem erről van szó, ez csak egy pont a forradalmi 12-ből…

Timby
Timby
Válasz a következőnek  Pelso
június 17, 2026 1:02 du.

Egyet kell értsek az eszmefuttatást illetően. Szegény nagyanyám mondta mindig, hogy járt utat a járatlanért el ne hagyj.

snake
snake
június 17, 2026 9:42 de.

Információink szerint a klubok ezt követően egyeztettek egymással, majd nem Vági Mártonhoz, hanem Csányi Sándor MLSZ-elnökhöz fordultak. Ennek következményeként kedden egy Zoom-konferencia keretében már Csányi Sándor egyeztetett a klubok jelenlévő képviselőivel, ahol több fontos pontot is érintettek.
Úgy tudjuk, az MLSZ elnöke igyekezett megnyugtatni a kedélyeket, és jelen állás szerint a korábban felmerült csökkentésnél kedvezőbb megoldás körvonalazódhat. Értesüléseink szerint eddig nagyságrendileg 15 milliárd forint támogatást osztottak szét a klubok között, a mostani tervek között viszont felmerült egy nagyjából 10 milliárdos keret is. A végleges összeg várhatóan a kettő között alakulhat.

azért látszik, hogy nem lesz itt a világvége
megfelelő gazdálkodással (értsd nem noname külföldiek megvásárlásával hanem saját nevelésű játékosok beépítésével) azért lesz itt della

snake
snake
Válasz a következőnek  Pelso
június 17, 2026 4:37 du.

valóban, de emlékeim szerint a választások után itt sokan világvégét vizionalizáltak az állami pénzek elmaradása miatt 🙂

Last edited 9 napja by snake
dixneuf
Válasz a következőnek  Pelso
június 17, 2026 10:10 de.

Sajnos egyet kell értenem. Mindehhez jön hozzá még a jelenlegi vezetés is, móst még én sem tudok optimista lenni

Horváth Csaba
Horváth Csaba
Válasz a következőnek  Pelso
június 17, 2026 11:05 de.

Lehet bosszankodni Feczkó miatt….én is bosszús vagyok. De nyilván meg van az oka, hogy ez a döntés született.
Szerintem ilyen szintű Fórizs utálat nem indokolt. Egyrészt még nem láttuk, hogy pontosan kik jönnek. Nem láttuk az új edző munkáját. Nem láttuk az új csapat teljesítményét. Nem ismerjük a felkészülési időszak meccseit….semmit nem tudunk még.
Lehet Leisztingerre és Fórizsra bármit mondani, de az igazolásaik jelentős hányada eddig maximálisan bevált. Az MFA-ról értelmezhető fiatalok érkeznek. A feljutás a tavaszi szezon utolsó 5-6 meccsét leszámítva végig nem volt kérdőjeles.
Vagyis én úgy látom, hogy nézzük meg, hogy mi történik, kik jönnek, hogy áll össze a csapat, mit alkot az új edző, milyen az öltözői morál és ha nem úgy alakulnak a dolgok, akkor még mindig nem késő az a bizonyos „Fórizs takarodj”…de addig szerintem egyáltalán nem indokolt. Ahogy a Feczkó döntés igazolására hagytunk neki idő (mert emlékeim szerint akkor nem Feczkót vártuk), Jacobbacci és az új igazolások is megérdemelnek egy esélyt.

Last edited 9 napja by Csaba
Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  Pelso
június 17, 2026 10:46 de.

Szerintem fogalmunk nincs, mekkora szarból kaparták ki a csapatot (Leisztinger, Fórizs, Séllei).. Vélhetően csőd közelében volt. Aztán egy, másfél év alatt építettek egy feljutásra esélyes csapatot, ami fel is jutott. Én sem kedvelem Fórizst, de Őt elvakultan utálják egyesek. Pedig eddig tartotta, amit ígért. Most vent kell maradni, stabilizálni a csapatot. A tavalyi mag megmaradt, ki kell egészíteni pár jó igazolással. Biztos vagyok benne, hogy még érkezni fognak páran (Fórizs 6-8 játékosról beszélt szezon után).
Én már mondtam, majd akkor aggódok, ha kieső helyen leszünk Novemberben.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Pelso
június 17, 2026 9:16 de.

Szerintem ez kontraproduktív..

Flórizs=Leisztinger.. Feczkót Leisztinger engedélye nélkül nem lehetett volna kirúgni..
Leisztinger megsértődik, aztán elengedi a csapat kezét.. Eddig milliárdos összeget tett be a csapat finanszírozásába..
Simán járhatunk úgy, mint a Népszava..

dixneuf
Válasz a következőnek  dagiiron
június 17, 2026 10:13 de.

Azt hiszem azon, hogy „elengedi a csapat kezét” túljutottunk április közepén. „De ne legyen igazam” hogy a legszarabb közhellyel fejezzem be. De az lesz.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  dixneuf
június 17, 2026 10:21 de.

Bármikor elkezdheti kivenni azt a pénzt, amit betett..

Olivér
Válasz a következőnek  dagiiron
június 17, 2026 4:54 du.

Nem olyan egyszerű az amilyennek látszik

dixneuf
Válasz a következőnek  Olivér
június 17, 2026 5:33 du.

De! Bele van irva Tarsasagi Szerzodesbe…:-)

Olivér
Válasz a következőnek  dixneuf
június 17, 2026 5:36 du.

Bocs, néha kicsit flegma vagyok. 😉

dixneuf
Válasz a következőnek  Olivér
június 17, 2026 5:37 du.

Nehaaaa???
Kicsiiiiiit?:;-) 🙂
Viccvót

Olivér
Válasz a következőnek  dixneuf
június 17, 2026 5:41 du.

A szalonspicces és a flegma nem véletlen két külön fogalom drága testvérem. 😀

dixneuf
Válasz a következőnek  Olivér
június 17, 2026 5:58 du.

:-). 🙂

dixneuf
Válasz a következőnek  dagiiron
június 17, 2026 10:25 de.

Miből? Mi olyan fundamentum van amit értékesíthet, játékos, vagyon értékű jog, stb. amivel pénzt tud kivenni? Sztem, de csak megérzés, pont, hogy szabadulna a klubtól lassan, de nem tud kivenni belőle, és csak terheli a stadion, a fenntartás, az akadémia (ami ha a rossz nyelvek igazat dadognak, az új rendszerben nem lesz kiemelt) és a helyzet, hogy manapság fociklubot eladni nem gyerekjáték. Plusz már nincs a háta mögött Szijas sem.

Last edited 9 napja by dixneuf
dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  dixneuf
június 17, 2026 1:24 du.

Játékos eladásból befolyó pénzek, tv pénz.. Csak le kell nyomnia a működési költséget..

dixneuf
Válasz a következőnek  dagiiron
június 17, 2026 3:38 du.

Oke, köszi 🙂
Bocs. Inkabb abbahagyom.

Last edited 9 napja by dixneuf
dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  dixneuf
június 17, 2026 4:24 du.

Ezt a HBNY-ben találod a klubnál..

Jogosult(ak)
ARAGO-SPORT Befektetési Korlátolt Felelősségű Társaság 
Adószám: 25900770-2-41;  Nyilvántartási szám: 01-09-295257; 
Kötelezett(ek)
Honvéd Futball Club Korlátolt Felelősségű Társaság 
Adószám: 13076494-2-43  Nyilvántartási szám: 01-09-717539 
Zálogtárgy(ak)
 
Azonosító típus: körülírás
Azonosító: HBN001223385 
Leírás: (1) Játékjog jövőbeli értékesítéséből származó vételárra vonatkozó -a klubot megillető részre korlátozott- követelésen alapított zálogjog
(2) Vagyoni értékű jogok értékesítéséből származó díjazáshoz kapcsolódó követelésen alapított zálogjog
(3) Jegyértékesítésből származó követelésen alapított zálogjog 
Biztosított követelés
 
240.000.000.- Ft
A bejegyzés időpontja: 2024/08/02 10:50

dixneuf
Válasz a következőnek  dagiiron
június 17, 2026 5:34 du.

Koszi ezt is, milyen szepen osszeszedted…

Olivér
Válasz a következőnek  dagiiron
június 17, 2026 4:43 du.

Ezt meg az idei beszámolóban. Klasszikus módon nem tud pénzt kivenni a cégből. Azt csak osztalék formájában tehetné, ahhoz viszont pozitív nettó eredményt kellene kimutatnia. Az meg a rendszer logikájából adódóan nem nagyon lesz. Nem ott van benne a biznisz. Magyarán egyetlen lehetősége az exit. A cég eladása. Szóval könnyebb volt idejönni, mint elmenni. Szerintem nem is tervez ilyet. Nekem sincs erre igényem. Részemről maradhat. Csak ha lehet kérni, basszunk meg mindenkit.

Screenshot_20260617_183510_Chrome
dixneuf
Válasz a következőnek  Olivér
június 17, 2026 5:34 du.

De! Eladja a mérleget!

Olivér
Válasz a következőnek  dixneuf
június 17, 2026 5:39 du.

Ott a pont! Ez mekkora trúváj! . \m/ 🙂 😉

Last edited 9 napja by Olivér
Olivér
Válasz a következőnek  Olivér
június 17, 2026 5:12 du.

Hogy a gecibe lehet itt módosítani? Szóval exit = eladja a céget vagy urambocsánat mindezt pusztán szakmai alapon mondom végelszámolja. Amúgy az a 240 millió szerintem lófaszkarika lenne amúgy is a 10 és fél milliárdos mérlegfőösszegünkhöz képest. Pláne hogy van az már szerintem azóta tizenkettő is. Bocs hogy beleugattam csak muszáj volt lereagálnom.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Olivér
június 17, 2026 10:20 du.

A mérlegfőösszegünk csak azért ilyen nagy, mert több mint 8miĺiàrd TAO támogatásunk elszámolása még nincs elfogadva így eszköz oldalon elhatárolva, míg forrás oldalon fizetési kötelezettségként kell nyilvántartani.. Ha az elszámolásokat elfogadják, akkor mindkét oldalról kikerül az összeg , és bezuhan a mérlegfőösszegünk..

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Olivér
június 17, 2026 5:08 du.

Csak azt szerettem volna bemutatni, hogy a tulajdonosunktól nem idegen a vagyon beterhelése, ha éppen úgy gondolja..

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  dixneuf
június 17, 2026 11:53 de.

Ha mi akadémiánk nem lesz kiemelt, akkor melyik lenne az..

dixneuf
Válasz a következőnek  dagiiron
június 17, 2026 12:00 du.
dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  dixneuf
június 17, 2026 12:33 du.

Ha ez igaz, akkor ez sima politikai döntés , nem szakmai..
Az MFA megelőzi mond a Győr, mind a Fradi, mind a DVSC akadémiáját..

Ez a lista csak úgy jöhet létre, hogy MTK( MP gyerekei itt fociznak), Fradi( MP nekik szurkol), Győ(Nyugat-Magyarország), DVSC( Kelet-Magyarország).

dixneuf
Válasz a következőnek  dixneuf
június 17, 2026 10:15 de.

Plusz 1:
Az, hogy mi a kontraproduktív: a szervilizmus, vagy a forradalom, azt mindig az idő dönti el. (Tessék ezt a megjegyzést keretezve, és ne szó szerint értelmezni).

Last edited 9 napja by dixneuf
dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  dixneuf
június 17, 2026 10:20 de.

Én csak azt tudom, hogy Flórizs=Leisztinger.. Tehát ki lehet állni Feczkó mellett, de felszólítani a tulajt, hog, takarodjon úgy, hogy nincs alternatíva, az necces..

dixneuf
Válasz a következőnek  dagiiron
június 17, 2026 10:42 de.

Írtam ma már valahol: Feczkó már inkább jelkép. A „dilettantizmus áldozata”. Szerintem ezt a vonalat lassan elengedheted.
A tiltakozás messze-messze túlmutat Feczkó személyén.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Pelso
június 17, 2026 10:15 de.

Leisztinger a bevételekből akarja finanszírozni a csapat működését, valszeg plusz pénzt nem akar betenni.. Flórizsnak ez alapján kell a csapatot összerakni..

Last edited 9 napja by dagiiron
dixneuf
Válasz a következőnek  dagiiron
június 17, 2026 10:21 de.

Mi a cél? Mert, hogy ehhez kell rendelni a forrást. (Nyilván a bennmaradás. Oké. Legyen. De akkor a „piacot” kell figyelembe venni, mit csinálnak a közvetlen és a közvetett versenytársak. Mondjuk a Vasas, a Várda, stb szétigazolja magát nag nevekkel, akkor bizony két lehetőség van: vagy mi is ezt tesszük, vagy a jelenlegiből próbáljuk kihozni a legtöbbet. Ez utóbbi a kevésbé sikeres út).

Döme Sanya
Döme Sanya
június 16, 2026 3:59 du.
Döme Sanya
Döme Sanya
június 16, 2026 11:01 de.

Már megint pálcát törtök valaki felett, úgy hogy nem is láttuk játszani.

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  Döme Sanya
június 16, 2026 2:34 du.

Hihetetlen.. De jó ide jönni bárkinek, már a nulladik percben le van írva az ember.. Várhatna mindenki legalább 2-3 hónapot, mielőtt pálcát törnek valaki felett.

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Döme Sanya
június 16, 2026 11:22 de.

A megélést az igazolással kapcsolatban, a véleményt el szabad mondani? Bocs, hogy nem fogadjuk a srácot kitörő örömmel az előzetes pályafutását elnézve. De ha nem szabad itt negatív véleményt elmondani, szólj!

Döme Sanya
Döme Sanya
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 16, 2026 1:26 du.

Nekem 8. Szerintem egy spanyol aki nem fér be az első osztályban, nekünk jó lehet. Gondolom labdát letudja kezelni, mert a mieinktöl Nyékládházáig szokott pattanni. A zetében se sztárokat igazoltak.

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Döme Sanya
június 16, 2026 2:28 du.

Ha valóban olyan játékosról lenne szó,aki nem fér oda az Elche első csapatához,akor azt mondom ok jöjjön!De könyörgöm,ez a sác 3-4 osztàlyban játszott eddig.A ZTE esetèben lehet volt szemük a kivàlasztáshoz,mert a tulajoknak volt kapcsolata a dèl-amerikai piachoz.Fórizs,Nagy Lacival meg kiment 2 hétre spanyolba és ilyeneket hozunk.

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 16, 2026 2:38 du.

Ha jó lesz, akkor csendbe leszel? Gondolom igen. Jelenleg 50-50%, hogy beválik vagy nem. Alapból az igazolások kb 50%-a válik be. Tehát nála is megvan erre az esély. Szegény srác idejön, aztán egyes szurkolók szemében rögtön egy semmirekellő.. Az is lehet, hogy nagy harcos lesz és Te is kedvelni fogod, mert minden meccsen belead 100%-ot. Előre nem lehet tudni.

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Rakscr
június 16, 2026 3:09 du.

Figyelj,elmondhatom a véleményem?Mi az,hogy csendben leszel???Vagy te vagy itt a helyi sheriff aki,ha nem isteníti Fórizs embereit,akkor jössz és helyreteszed?De tudod mit,hagyom a faszba az egész kommentelést,hogy téged ne zavarjon!Örömködjetek a fantasztikus igazolásoknak,meg a vezetêsnek!

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 16, 2026 4:46 du.

Köszönjük, hogy nem kell minden nap a nyafogásodat olvasgatni. Engem nem érdekel, ki kinek az embere, ha működni fog. Tőlem mindenki megkapja az esélyt a bizonyításra. Majd akkor nyafogok Én is, ha szar lesz és kieső helyen tanyázunk november környékén. Addig meg megadom az esélyt az edzőnek és az új játékosoknak is. Mert egy normális szurkoló így viselkedik.

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Rakscr
június 16, 2026 5:20 du.

Ok,haver,nagylelkű leszek veled eltűnök innen.Megnyugodhatsz!Akkor,ha màr ilyen nagy a mellèny,akkor járulj már hozzá pár forinttal az oldal működéséhez,mert tudod ez így működne,hogy nem csak ideszarsz és kioktatod azokat,akik a vèleményük mellett esetleg áldoznak is az oldal működésére.Tudod,egy normâlis szurkoló így is viselkedhet.Na szevasz!

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 17, 2026 5:54 de.

Nem tudtam, hogy pénzért lehet kommentelni, sorry.

Horváth Csaba
Horváth Csaba
Válasz a következőnek  Rakscr
június 17, 2026 10:50 de.

Szabolcs arra célzott, hogy azért egy játékosról meg lehet állapítani az előzményei alapján, hogy erősítés lesz-e vagy nem. Nyilván bele lehet nyúlni egy Kántor, Eppel szintbe, pocsék előzményekkel is, de nem ez a jellemző.
Persze, igazad van, nézzük meg mit tud, ne törjük előre pálcát, de azért valljuk be, nem mindegy, hogy egy válogatott szintű védőnél kell a teljesítményét nézni, mint egy spanyol 3-ban 25 évesen egyetlen jó szezont letudó, egyébiránt padozgató védőt….

dixneuf
Válasz a következőnek  Rakscr
június 17, 2026 7:20 de.

Természetesen nem. Tamogatni lehet az oldalt, tobben szoktuk is, altalaban havi rendszeresseggel. Nem kotelezo. Amugy Szabi ha soha többet nem jon, akkor is tízszer tobbet tett erre a kiskoz nevu asztalra mint te, még a nyafogasaval együtt is. Hirekben, velemenyekben, a kozosseg epiteseben, es fenntartasaban, nem sorolom.

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  Pelso
június 17, 2026 11:29 de.

Értem, nem is akartam megbántani. Mert a vélemény szabad. Én csak arra akartam rávilágítani, hogy a játékosokat ne b@sztassuk már addig, ameddig nem nulla teljesítményt tesznek a pályára. Nyilván azért is az a felelős, aki idehozta.
Elnézést kérek, ha esetleg személyeskedő el tűnt a válaszom, nem állt szándékomban. Szabolcstól különösképp. Tudom, hogy jót akar a klubnak.

Last edited 9 napja by Rakscr
dixneuf
Válasz a következőnek  Rakscr
június 17, 2026 11:44 de.

Korrekt válasz. Peace

Horváth Csaba
Horváth Csaba
Válasz a következőnek  Döme Sanya
június 16, 2026 11:04 de.

Jó, hát Kántorból kiindulva, még jó is lehet….de nyilván a futballista múltja azért sok esetben beszédes szokott lenni.
Többnyire azok a játékosok, akik egy rakat csapatnak voltak a kispad koptatói, azok ritkán váltak be. Ennek a fiúnak az utolsó szezonja sikerült úgy ahogy eredményesen, majd kiderül, hogy ez mire lesz elég.

snake
snake
Válasz a következőnek  Horváth Csaba
június 16, 2026 11:51 de.

Bocs, Kántor jó volt?
másodosztályhoz képest voltak fellángolásai, de oda sem volt tartós megoldás…

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  snake
június 16, 2026 2:27 du.

Kántor alacsonyabb szintről is jött, mint a Spanyol védő.

snake
snake
Válasz a következőnek  Rakscr
június 17, 2026 9:38 de.

én annyit írtam, hogy Kántor másodosztály szinten sem volt tartós megoldás, függetlenül attól hogy hanyadosztályból jött – de vele szemben azért megengedőbb vagyok, mert magyar
ez a sokadosztályú külföldi kukázást nem veszi be a gyomrom

Horváth Csaba
Horváth Csaba
Válasz a következőnek  snake
június 16, 2026 12:28 du.

Kántor a svájci 5. osztályból való érkezéséhez képest azért hatékonyan termelte a gólokat…megint más kérdés, hogy közben jött sérülés.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  snake
június 16, 2026 12:12 du.

Pontosan, Kántor az első időszakában jól ment, de tavaly már egy átlag alatti nb2-es csatár volt..

pahynor
pahynor
június 16, 2026 10:49 de.

Baki, Zui szerződése élő?

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  pahynor
június 16, 2026 10:52 de.

Zuigi;Baki – 2027.06.30.

pahynor
pahynor
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 16, 2026 12:53 du.

Köszi!

Valahol össze van írva, hogy kinek meddig van szerződése nálunk?

Jonaska
Jonaska
június 16, 2026 10:46 de.

Sok sikert Pablonak! Az nb 1 színvonala kb megegyezik a spanyol 3 al. Talán..
Ha csak a Transfermarktot vesszük alapul,akkor ebben a spanyol harmadosztályu csoportban az első 12 csapat,kb annyit ér mint a komplett nb 1.
Persze ebben van egy Real Madrid fiókcsapat ami kb 60 M…
Majd kiderül mit tud,vagy mit nem:)

Last edited 10 napja by Jonaska
bendejuiceeee
Válasz a következőnek  Jonaska
június 16, 2026 11:08 de.

Én megadom neki a lehetőséget.
25 éves, jó korban van, először mutathatja meg magát külföldi elsőosztályban, szóval szerintem a motivációval sem lesz gond.
Tavaly végigjátszotta a szezont, védőként a 3 gól és 1gp nem rossz, bár nem a legveretesebb bajnokságból jön papíron, de őszintén egy spanyol 3as meccset sem láttam hogy megmondjam milyen szinvonalú az nb1hez képest…
Elsőre ilyen Csontos profilú vedőnek tűnik, mivel balbekk ill belsővédőként is bevethető.
Mostmár erősíthetnénk a középpályát és a támadósort.

sz.szabolcs
sz.szabolcs
június 16, 2026 10:30 de.

https://www.csakfoci.hu/magyar-foci/honved-a-spanyol-harmadosztalybol-erkezett-vedo-nem-mindennapi-szerzodessel-hivatalos
Döntse el mindeni, hogy ez az igazolás megérte e?? Spanyol 3ik osztály,11 ik helyezett csapatától jött….

Last edited 10 napja by sz.szabolcs
Horváth Csaba
Horváth Csaba
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 16, 2026 11:01 de.

Tyűűű igazából a részletekben rejlenek az érdekes dolgok:
A Spanyol 3. 11. helyezettjétől jött a védő, ahol 31 meccsen játszott. A csapat ugyan a 11. helyen végzett, de a 20 csapatból 17 csapat kapott náluk kevesebb gólt. Vagyis végigasszisztálta a mezőny 3. legtöbb gólját kapó csapat 9 sárgalappal.
Arról nem beszélve, hogy az előtte lévő 3 szezonban szezonként 2-3 meccsen lépett pályára szintén 3. osztályú csapatokban.
Gyakorlatilag a srác Alaves játékosként 24 éves koráig egyik harmadosztályú csapatból a másikba lett folyamatosan kölcsön adogatva, szinte teljesen eredménytelenül, érdemleges játék nélkül.
Egyetlen pozitívum, hogy a legutóbbi szezonjában a 31 meccsen 3 gólt lőtt.
Szóval egyenlőre úgy néz ki, hogy elég gyenge pedigréjű spanyol fiút sikerült igazolnunk.
Az infókat az eredmenyek.com-ról szedtem.

Last edited 10 napja by Csaba
dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 16, 2026 10:44 de.

Ez nem tünik valami acélosnak..

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  dagiiron
június 16, 2026 10:48 de.

Ez volt raktáron az Elche-nél, Fórizs meg elhozta. Sztem a 1+1+1 szintű szerződés mutatja, hogy sok jót ezek sem néznek ki belőle! De ugye itt páran lehasaltak az együttműködéstől…

snake
snake
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 16, 2026 10:43 de.

egy spanyol harmadosztályú játékost ide hozni az szégyen erre a klubra, de a teljes managementre is
ha külföldit igazolunk, az legyen a csapatban húzóember – Lanzafame esete mutatja, hogy milyen track record kell ahhoz, hogy valaki az NB1-ben kimagasló játékos legyen

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  snake
június 16, 2026 10:50 de.

teljesen azonosulni tudok azzal, amit mondasz. Miért nem hozunk 3 érdemleges légióst, ahelyett, hogy spanyol 3 osztály 11ik helyezett csapatának játékosával bohóckodunk…Ilyet hozhattunk volna az nb2-ből is.

pahynor
pahynor
június 16, 2026 10:28 de.
bendejuiceeee
június 16, 2026 9:02 de.

Kesztyűs távozik, instagram oldalán jelentette be.

„Hatalmas utazás volt,hatalmas siker! A klub visszakerült oda ahová való az NB1-be! Köszönök mindent a Családomnak a Csapattársaknak a Stábnak és a Szurkolóknak! További sok sikert kívánok nektek Kispest Család! CSAK”

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  bendejuiceeee
június 16, 2026 10:50 de.

Le sem kellett volna igazolni, csak vitte a pénzt.

Horváth Csaba
Horváth Csaba
Válasz a következőnek  bendejuiceeee
június 16, 2026 10:25 de.

Szerintem még néhány távozó várható. Mondjuk örülnék, ha már érkezőkről is hallanánk…pláne a támadó szekcióban.
Igazából a Fradi, Felcsút, ZTE jelentős gyengülést hozott össze egyenlőre, szóval úgy gondolom, hogy egy határozott erősítési politikával az első évi bentmaradás simán lehozható.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  bendejuiceeee
június 16, 2026 9:41 de.

Várható volt, sajnos nem.nagyon tudott hozzátenni a csapathoz a sérülése miatt..

dagiiron
dagiiron
június 15, 2026 3:25 du.
Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  dagiiron
június 15, 2026 3:30 du.

Hát nem tudom. A Svájci edzőnek a saját stábjával kellene dolgozni. Nem tudom, milyen lesz így az összhang..

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Rakscr
június 15, 2026 4:51 du.

Októberig elég lesz így is.

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  Rakscr
június 15, 2026 3:30 du.

Szerintem Én is jobban vezetném a szakmai munkát, mint ahogy azt Fórizs teszi.

sz.szabolcs
sz.szabolcs
június 15, 2026 2:30 du.

Vasas már a második értelmezhető csatárt igazolja: https://nb1.hu/hir/golkiralyt-igazolt-a-vasas-csatart-csereltek-a-kecskemettel/

Nem tudom,hogy a mi igazolásaink merre jàrnak,de jó lenne látni hogy csapat szinten mit gondolnak a klubházban az erősítésekről.

Gergő
Gergő
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 15, 2026 7:05 du.

Csányi pénzéből lehet igazolgatni

Timby
Timby
Válasz a következőnek  Gergő
június 15, 2026 10:14 du.

Ezek szerint a Leisztingeréből nem lehet.

Gergő
Gergő
Válasz a következőnek  Timby
június 16, 2026 5:22 de.

Eddig úgy tűnik

CS.A.K.
CS.A.K.
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 15, 2026 6:55 du.

Bárcsak ne lenne igazam, de a Vasas kurva jó lesz…cáfoljanak rám a mieink, hogy ők mégjobbak lesznek.

CS.A.K.
CS.A.K.
Válasz a következőnek  Pelso
június 16, 2026 11:20 de.

Igen, és most borítékolom, hogy a Koszta ellenünk fog gólt szerezni!

snake
snake
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 15, 2026 3:26 du.

a Vasas már vagy 5 vagy 6 igazolásnál tart (nincs messze az általam poénból jósolt 11 :-))
a mennyiség ritkán csap át minőségbe

Horváth Csaba
Horváth Csaba
Válasz a következőnek  snake
június 16, 2026 8:21 de.

Amikor a Vasas kiesett, akkor volt egy nagy átigazolási hulláma, amikor sorra igazolta az nb1-s játékosokat…aztán valahogy az mindig csak a 3. helyre vagy alább volt elég….szóval önmagában az jó igazolások még nem jelentenek semmit. De kezdetnek valóban jó…(sajnos)

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  snake
június 15, 2026 4:54 du.

5 igazolasnál tart es be is fejeztèk.Ezeket akartâk,le is igazoltâk a felkészülés kezdetére.Azért azt ne mond,hogy Koszta,Kovácsréti,Pâlinkás nálunk ne lenne erősítès vagy egy Csóka,aki Várkonyival sokáig a ZTE belső védőpárost alkotta ne lenne nekünk opció.Sztem most-szemben az elmúlt èveikkel-jól igazolnak.

snake
snake
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 15, 2026 6:59 du.

Koszta kivételével nekem ezek a nevek nem mondanak semmit (de mondjuk én nem igazán követem ezeket a csapatokat)
ha Nyers marad, az nagyobb erősítés, mint Koszta

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  snake
június 15, 2026 3:32 du.

Nem is lehet 5 játékosnál többet beépíteni egy szezon során. Legalábbis Nyugaton így működik a csapatépítés. Talán a Magyar kluboknak is onnan kellene meríteni szakmai tudásból. Lehet jobban muzsikálnának csapataink nemzetközi szinten is.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 15, 2026 2:48 du.

Plusz ma Kovácsrétit.. Úgy látom ott van lóvé dögivel..

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  dagiiron
június 15, 2026 4:54 du.

Most olvastam…hmmm,sztem jól igazolnak.

dagiiron
dagiiron
június 15, 2026 10:03 de.

Az nb1-es csapatok MLSZ pénze is 33%-kal kevesebb lesz, mint tavaly.. Ez komoly bevétel kiesés lesz..

dixneuf
Válasz a következőnek  dagiiron
június 15, 2026 10:48 de.

Honnan az info? Mindig kérjük a linket is.
Amúgy eskü sokkal nagyobb vágásra készültem, arra gondoltam kb. ennyi (33%) marad…

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  dixneuf
június 15, 2026 11:47 de.

Az nb2-ben ez drasztikus vágás..

Hunter
Válasz a következőnek  dagiiron
június 15, 2026 12:46 du.

Majd tippmixen kiegészítik 🙂 Senki nem fog hajtani 3-500 ezer nettóért 🙂

Last edited 11 napja by Hunter
dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Hunter
június 15, 2026 2:49 du.

Az nb2 szép lassan félprofi lesz ilyen anyagi keretek mellett..

Hunter
Válasz a következőnek  dagiiron
június 15, 2026 3:13 du.

Majd lelépnek a léviósok az nb1ből, aztán a jelenlegi nb2es játékosokkal lesz egy profi liga 🙂
Egy kl El csoportkörre se kell már erősíteni, az se fogja megérni! Egyedül a Bl ami hozhat pénzt mlsz díj nélkül!
Aztán ez csak a jéghegy csúcsa! A „C” „D” kategóriás utánpótlás csapatok is bajban lesznek 🙂

Last edited 11 napja by Hunter
dixneuf
Válasz a következőnek  Hunter
június 15, 2026 1:01 du.

Amúgy előbb-utóbb simán el tudom képzelni…nem mondom, hogy általános lesz, de, hogy nagyobbá válhat a bundaveszély mint most. Kb. fél év és ha ki nem is derül, de helyenként érezhető/gyanús lesz.

Hunter
Válasz a következőnek  dixneuf
június 15, 2026 2:35 du.

Vagy elmennek ennyiért egy osztrák megye 1be 🙂

dixneuf
Válasz a következőnek  Hunter
június 15, 2026 2:39 du.

Amit szintén el tudok képzelni. Ezt sem tömegesen, de simán lehet, hogy a regionalligák magyar játékosainak nő a száma…

dixneuf
Válasz a következőnek  dagiiron
június 15, 2026 11:54 de.

Az nb1 33%-ra írtam. Azt hittem az előzetes pletykák alapján, hogy feleznek itt is, vagy még kevesebb. Az nb2 hálisten minket nem érint.

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  dagiiron
június 15, 2026 11:52 de.

Az legyen az nb2-es csapatok gondja.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 15, 2026 12:01 du.

Sajnos ez a mi gondunk is, mert nehezebben fogjuk tudni a fiatal játékosainkat az nb2-be kölcsönadni, hogy ne az nb3-as csapatunkban fejlődjenek..

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  dixneuf
június 15, 2026 11:45 de.
Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  dagiiron
június 15, 2026 10:24 de.

Nekünk ez a tavalyihoz képest így is emelkedett bevétel lesz, úgy tudom. Többieknek rosszabb lesz hozzászokni a hiányhoz, akik eddig is NB1-ben voltak.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Rakscr
június 15, 2026 11:46 de.

Az biztos, de ez azt is jelenti, hogy kevesebb pénzünk lesz a keret megerősítésére..

Szemcse
Szemcse
június 15, 2026 9:23 de.

Már nem emlékszem, s nincs is időm utánanézni, hogy ki tett ígéretet a sűrűbb, részletesebb információ szolgáltatásért anno, nem is a személy „kilétéért”, az ígéretért!

dixneuf
Válasz a következőnek  Szemcse
június 15, 2026 10:50 de.

Na ki?!
fórizs kartárs

dagiiron
dagiiron
június 15, 2026 7:06 de.

Még jó, hogy feljutottunk, mert az nb2-ben a tavalyi összeg 40%-ra csökkent az MLSZ pénz..

dixneuf
Válasz a következőnek  dagiiron
június 15, 2026 10:49 de.

Linket írj már lécci!

dixneuf
Válasz a következőnek  muchaco
június 15, 2026 11:50 de.

Ugyan nem neked szólt, de elmondom miért: amíg az információk egy része nem megerősített, fb meg egyéb pletyka, addig kizárólag az tekinthető validnak amit linkkel tesz fel a kommenter. Addig amíg egy faszság megerősítésére keresgélsz a neten és nem találsz semmit, mert link az nincs,mert HÍR sincs, addig tegyél már linket baszki arról hol olvastad. Vagy ne írj semmit, majd megírja más.Ennyi, nem kell ebből kázust csinálni.

Döme Sanya
Döme Sanya
június 14, 2026 10:58 du.

Megvannak a célok a Honvédnál: A biztos bennmaradás és kupamenetelés az új Kispest-edző receptje – Csakfoci.hu https://share.google/TmNIQHnZEZA2tQlBe

snake
snake
június 13, 2026 5:44 du.

Dupla erősítéssel folytathatja a szezont az eddig már négy játékost igazoló MTK Budapest: információink szerint Kerezsi Zalán és Jurek Gábor is végleg a fővárosiakhoz kerülhet. Kerezsiért komoly versenyfutás alakult ki a piacon, több kérője is akadt. Úgy tudjuk, anyaegyesülete, a Puskás Akadémia is ragaszkodott volna hozzá, ám a játékos leginkább az MTK-ban kívánta folytatni a karrierjét, akik ki is vásárolják őt élő szerződéséből.

obviusz kapitány
obviusz kapitány
Válasz a következőnek  snake
június 13, 2026 9:38 du.

A kedves újságíró édesanyjának a… egyesülete.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  snake
június 13, 2026 7:48 du.

Aki nem akar itt játszani, azzal nem kell foglalkozni..

Zozz
Zozz
Válasz a következőnek  dagiiron
június 14, 2026 7:55 de.

Azt kellene elérni, hogy itt akarjanak játszani. Csakhát a szekházban a fejesek ~üvegtigrist játszsnak…

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  snake
június 13, 2026 7:34 du.

Nem kell idegeskedni,hamarosan befut az Elche-i különítmény és mindenki minket fog irigyelni,hogy micsoda erősítéseket viszünk vègbe.

snake
snake
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 14, 2026 6:25 du.

több gondom is van ezzel a koncepcióval, de most nem kesergek
(nyert a New York Knicks, holtidőben ez is valami)

Döme Sanya
Döme Sanya
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 13, 2026 10:51 du.

Isten adja, hogy végre olyan játékosok jöjjenek akikröl nem öt méterre, és nem az ellenfélhez pattan el a labda.

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Döme Sanya
június 14, 2026 7:16 de.

Háát,majd meglátjuk….

obviusz kapitány
obviusz kapitány
Válasz a következőnek  Pelso
június 13, 2026 9:53 de.

Akkor lehet elmozdulni a megoldás felé, ha a szurkolók elengedik a hagyományos pirót, mert ezek valóban veszélyes holmik, ezért nem fogják engedélyezni soha (max ilyen agyonszabályozott változatban, pár helyen). Ezzel párhuzamosan a fifának kutatás fejlesztést kellene finanszíroznia alternatív eszközök kifejlesztésére, erre nyitott szurkolók bevonásával. Ledfáklyák, színes műfüst, mittomén. Tudom, „buzis”, de másképp ez a patthelyzet nem fog feloldódni.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Pelso
június 12, 2026 10:47 de.

Lehet ezzel bohóckodni, de se az UEFA, se a FIFA nem engedi..

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Pelso
június 12, 2026 2:39 du.

A külföldi stadionok esetén is bünti van..

https://szovetseg.mlsz.hu/hir/ezert-veszelyes-a-pirotechnika

dixneuf
június 11, 2026 12:31 du.

Egybehangzó állítások alapján a 2026. őszi idénytől már Kispest-Honvéd néven induló nb1-es csapat megvásárolja a LaLiga spanyol labdarúgó bajnokság 15, 16,és 17. helyezett csapatait. Az Elche, a Levante és az Osasuna szurkolói közös tiltakozásba kezdenek a kispesti Jézus Szíve plébánia előtt a Vas Gereben és Áchim András utca sarkán.Fórizs Alejandro Sándor a jól ismert diplomáciai érzékével már reagált is a tüntetésre: „Megbaszhassák akkor tapas zabló nagynénjüket”. Lapunk ezt kevéssé támogató hozzászólásként értékelte.
Jakoblaci, Jacobaci, vagy mi neve van edző örül, hogy így nagyobb merítésre lesz lehetősége a 87 fős első osztályú keretből egy, a bennmaradásért küzdő csapat kialakítására: „Most úgy gondolom, meccsenként 3 kapussal állunk fel. A védelem a vesszőparipám. Csatárt majd a harmadik negyedben küldök be. Mikor finoman figyelmeztettük, hogy ez foci és nem vízilabda, ékes németséggel azt mondta: „sájsz egál májn frajnd.”

thpreg
thpreg
Válasz a következőnek  dixneuf
június 12, 2026 7:08 de.

Lapunk megtudta, hogy a soknyelvű kontingens mellé képzett tolmácsgárdát kíván szerződtetni a KHFC. Információink szerint az MLSZ és az Újpest FC nem zárkózik el attól, hogy kisegítse a kispesti csapatot a magyar labdarúgás fejlődése érdekében, így a spanyolul és olaszul egyaránt jól beszélő Marci Rossi, valamint a német nyelvvel jó barátságban lévő Dárdai Pál érkezhet a XIX. kerületbe, utóbbi jelenleg a svájci dialektust gyakorolja. A megállapodás értelmében taktikai utasításokat nem adhatnak majd tolmácsolás közben, és a „vaffanculo”, illetve „Vaduz” szavakat sem ejthetik ki a szájukon.

Döme Sanya
Döme Sanya
Válasz a következőnek  dixneuf
június 11, 2026 1:47 du.

Gyúrót Pápua Uj-guineából sikerült igazolni, ezért kel ilyen bő keret, hogy a végére is maradjon játékos.

Last edited 15 napja by Dome Sanya
Rakscr
Rakscr
június 11, 2026 8:23 de.

NB1.hu most már 5 Spanyol érkezőt sem tart kizártnak. Kíváncsi leszek, hol helyez ez el minket majd a bajnokságban. ZTE latin vonal, Újpest Német, Mi meg a Spanyol vonalat indítjuk el. NB1 színvonalának ez hosszútávon nagyon jót fog tenni. DVSC-nek meg angol tulaja van, Ők is jól lesznek építve szerintem.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Rakscr
június 11, 2026 1:22 du.

Remélem egy jó szakácsot is hoznak, és lesz tapas a büfében…

744
0
Would love your thoughts, please comment.x