Skip to main content

Mehet az új chat (a  hozzászólás-on kattintva tölt be)… lehet regisztrálni, de vendégként is tudsz kommentelni. Remélem ez jobban be fog jönni a többségnek, mint az előző!

CS.A.K. a Kispest Mindörökké!

 

4.6 8 szavazat
Article Rating
Feliratkozás
Visszajelzés
guest
744 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
Jonaska
Jonaska
június 10, 2026 12:23 du.

Godoy- ról jut eszembe..Van egy olyan érzésem hogy megint bálába lesznek bejelentve az új igazolások mint 2015 ben,mikor vagy 10 új arc ült egymás melletti széken a sajtótájékoztatón.Köztük Godoy. Különösen hogy azt is Nagy Laci intézte aki még mindig itt rontja a levegőt

Last edited 16 napja by Jonaska
thpreg
thpreg
Válasz a következőnek  Jonaska
június 11, 2026 6:50 de.

Ő szerintem egy körrel korábban jött, olasz legendáink (Mancini, Testardi, Alcibiade) társaságában 🙂

Jonaska
Jonaska
Válasz a következőnek  thpreg
június 11, 2026 7:01 de.

Lehetséges! Tippeltem így hirtelen..

thpreg
thpreg
június 10, 2026 10:31 de.

Offtopic: Godoy barátunk ott lesz a vébén panamai színekben, hajrá, én bírtam anno az öreget 🙂

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  thpreg
június 10, 2026 12:14 du.

És ö a csapatkapítány.

dixneuf
június 9, 2026 3:54 du.

Bizzunk azert abban, hogy ha (HA, mert eddig nem lattuk) az edzovel esetleg melle is nyult forizs, talan a jatekosokkal nem fog. Szivesen fikazok en mindenkit ( az a konnyebb raadasul) de a spanyol focistakat raerunk meg ha itt lesznek. Szovql nyugi van, mindenki keszitse az ujjait, nemsokara itt vannak a spanyol falabuak 🙂 😉

Last edited 17 napja by dixneuf
dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  dixneuf
június 9, 2026 6:21 du.

Én reménykedem benne, hogy azért ezek a játékosok az LA LIGA kapuja előtt álló játékosok lesznek, akiknek egy kis felnőtt foci kell, hogy rutint szerezzenek..

john
john
Válasz a következőnek  dagiiron
június 10, 2026 6:10 de.

lehet, hogy irónia volt, csak nem tette ki az egyezményes jeleket (i) vagy /s

Rakscr
Rakscr
június 9, 2026 8:54 de.

4 Spanyol fiatal érkezhet az Elchétől egyszerre. Remélem beválik ez az irány! Elvileg partneri együttműködést kötöttünk velük.

https://www.facebook.com/share/p/196VfkYP1c/?mibextid=wwXIfr

Last edited 18 napja by Rakscr
Horváth Csaba
Horváth Csaba
Válasz a következőnek  Rakscr
június 9, 2026 11:44 de.

Ha abból indulok ki, hogy a ZTE-nél tökéletesen bevált a fiatal (19-21 éves) latin amerikai futballisták érkezése, nos ez nálunk is beválhat….arról nem beszélve, hogy egY Elche akadémián nem feltétlenül csak spanyolok lehetnek, arrafelé is sok latin-amerikai pallérozódik. 🙂 Szóval én kíváncsian várom az érkezőket. 🙂
Hozzáteszem a spanyol bajnokság egy TOP bajnokság, vagyis ha oda nem fér be valaki, az még messze lehet olyan minőségű játékos, akik a mi bajnokságunkban eredményes lehet.

snake
snake
Válasz a következőnek  Rakscr
június 9, 2026 11:33 de.

ezt én sem tartom jó hírnek
elvileg nekünk is van akadémiánk (sokan szidjátok őket, de még a „gyengébb” időkben is azért feltűnt egy Újváry, Nyers stb.), én nekik adnék lehetőséget, nem egy külföldi akadémiának

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  snake
június 9, 2026 11:39 de.

Ez nem jelenti azt, hogy a legjobb fiataljaink ne kapnának lehetőséget. Szóval Én üdvözlőm, hogy hiányposztra tehetséges Spanyol fiatalok is érkezzenek.

bendejuiceeee
Válasz a következőnek  Rakscr
június 9, 2026 9:06 de.

Érdekes koncepció… ezt még nem tudom hova tenni. Nekem nem áll össze a kép olasz-svájci edző, spanyol fiatalokkal…
Mondjuk ha jön egy jó center (akár 2 is), egy elchei Iniesta meg valami Casillas akkor akár jól is elsülhet.

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  bendejuiceeee
június 9, 2026 10:02 de.

Én teljesen semleges vagyok most, se nem pozitív, se nem negatív. Majd ősz végére meglátjuk, mi sül ki ebből.

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  bendejuiceeee
június 9, 2026 9:40 de.

Maradok az Ördög ügyvédje továbbra is.
Ahogy sztem sokan nem tudják hova tenni! Kérdezem, ha F.S és N.L tavaszi kiruccanásának ez az együttműködés tető aláhozása volt a cél, akkor miért nem innen hoztak egy fiatal, tehetséges edzőt? Emellett szép és jó, hogy hoznak ide 4 fiatalt, de kérdés honnan az Elche „A” csapatától vagy a B. csapatból, aki a 4ik osztályban játszik? Ott megnéztem, 50-150 ezer eurós gyerekek vannak.Biztos, hogy ők lesznek a megoldás a gondjainkra? Illetve ebben nekünk mi az igazi üzlet?Az, hogy 4 ember bérét nem kell fizetni, csak a pesti megélhetésüket? Ha bevállnak elviszi őket az Elche és mi abból pénzt nem látunk..

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 9, 2026 9:46 de.

Gondolom a B csapat legjobbjait kapjuk meg, hogy felépítsük Őket az Elchének. Azért az NB1 jobb, mint a Spanyol 4. Plusz a Spanyol fiatalok technikailag és hozzáállásban biztosan az NB1-es mezőny jó részénél feljebb lesz.

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Rakscr
június 9, 2026 9:54 de.

Háát én megnéztem a B csapatukat a TM-en – Elche Ilicitano néven – ha te onnan érdekesnek találsz bárkit is ok, én elfogadom! 🙂 Illetve ez milyen üzenet az MFA fiataljainak?

Hunter
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 9, 2026 1:13 du.

A spanyol u válogatott kapust azért megnézném,hogy véd 🙂
Vagy az u válogatott belső védőt

Last edited 17 napja by Hunter
Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 9, 2026 9:58 de.

Én nem találok érdekesnek senkit sem, de majd akkor ítélem meg, ha már láttam pár meccsen a pályán, a saját szememmel. ZTE is de rosszul járt a sehonnai Dél Amerikaiakkal, ugye.

Olivér
Válasz a következőnek  Rakscr
június 9, 2026 8:59 de.

Csak felpezsdül az élet. Tudtommal amúgy is hétfőn kezdődik az átigazolási szezon. Felőlem jöhetnek, az öreg Szamó nagyon dicsérte őket.
Ui.: 6:50-nél
https://youtu.be/xjUeI3hsd-U

Last edited 18 napja by Olivér
CSAK A KISPEST
CSAK A KISPEST
június 8, 2026 8:18 du.

„minőségi játékosokkal, poszt specifikusan akarja megerősíteni a keretet”
Na azt mi is nagyon szeretnénk… 🙂

obviusz kapitány
obviusz kapitány
Válasz a következőnek  bendejuiceeee
június 8, 2026 4:47 du.

„Sándorral (Fórizs Sándor, sportigazgató – a szerk.) több, mint tíz éve ismerjük egymást”
Így legalább tudjuk, miért jött szóba egyáltalán.

dixneuf
Válasz a következőnek  obviusz kapitány
június 9, 2026 6:52 de.

Egyúttal meg van siker vagy a kudarc fő felelőse is.

Olivér
június 8, 2026 10:47 de.

Kimászva a lövészárokból, így is lehet… Ez itt egy tapsolós smájli helye.

Screenshot_20260608_124441_Facebook
Olivér
Válasz a következőnek  Pelso
június 8, 2026 12:05 du.

Szerintem most jönnek az igazolások. Remélem. Mégiscsak szarul nézett volna ki, ha Dzsekó érkezése elött vannak bejelentve. Ergo akkor az a mondás, hogy köze sincs hozzájuk, mert ugye alap, hogy báb az ember. Mert meg van mondva. Szóval igazolások, aztán ankét és edzőtábor. Vagy ez utóbbi fordítva. Szerintem így lesz keretezve. Az ankéton nem lehet megkerülni a kínos kérdéseket sem, de addigra nyilván jön pár fájdalomcsillapító. Kb 2-4 héten belül erre szerintem sor kerül. Addig meg meg felőlem mindenki úgy aggódik kedvére ahogy jónak látja. Én meg nem. Ha indokolt lesz, ott csatlakozom. Én így látom. Széttártkarosszmájli.

Olivér
Válasz a következőnek  Pelso
június 8, 2026 11:38 de.

Értem, csak szerintem nevezzük nevén az elkövetőt. A nullkilóméteres Dzsekót meg hagyjuk aklimatizálódni. Hátha helyismeret hiányában megbasz mindenkit. 😀

Last edited 18 napja by Olivér
dixneuf
Válasz a következőnek  Olivér
június 8, 2026 11:05 de.

Udvarias ez kétségtelen. A hét végén benn voltam a Házban, sokat beszélgettünk. Néhány kevésbé udvarias vélemény is volt, ha érted Olikám 🙂

Olivér
Válasz a következőnek  dixneuf
június 8, 2026 11:16 de.

Értem hát, de ezek most a tények. De azt is értem, hogy két külön életet élő történetről van szó. Dzsekó tényleg mi a faszról tehet. Nem miatta menesztették Tamást. Széttértkarosszmájli. Én amóndó vagyok, egyetértve a közlemény szellemével, igazoljunk egy párat, aztán rúgjuk be páros lábbal a szalonajtót. Hajrá Dzsekó! Nem azért mert te voltál a jelem az óvodában, hanem mert te vagy a kedvenc csapatom edzője jelenleg. Erről ezt gondolom, ettől még látom a bigpikcsört, de az szerintem egy más aspektusa ennek a történetnek.

dixneuf
Válasz a következőnek  Olivér
június 8, 2026 11:27 de.

Idézek (egyrészt téged kissé alátámasztva) „Akárki jött volna, akkor sem fogadnánk kitörő örömmel, mert szerettük Feczkót”
Másrészt senki nem Jákobot magát ekézi, hanem az eredményeit, amik olyanok, hogy csak jelentős túlzással lehet összességében sikeresnek mondani. Sőt talán úgy sem.
Konkrétan ő nem tehet a Honvéd kapcsán semmiről. Aki idehozta, na, az tehet mindenről.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  dixneuf
június 8, 2026 1:58 du.

Biztos vagyok benne, hogy amennyiben idehoznak egy fiatalabb, feltörekvő, jó pedigrével rendelkező edzőt, akkor senki se fanyalogna.. Azonban kaptunk egy nem igazán sikeres edző pályafutásának végén lévő embert, aki nem ismeri a közeget, és a csapatot..
Én nem vagyok egy Feczkó fan, szerintem nem védhetetlen döntés, hogy nem vele kezdtük meg az nb1-et. Na, de erre a pasira cseréljük le? Akkor már inkább 1000 x is Feckó, mert ő legalább összerakott egy közösséget, egy összetartó öltözőt..

Olivér
Válasz a következőnek  dixneuf
június 8, 2026 11:30 de.

Köszönöm, hogy ezzel is rávilágítottál, szerintem miért érdemes kettéválasztani ezt a történetet. :;
Ui.: ez egy kacsintós szmájli a végén. Csak szólok. 🙂 Várján barátom meg van a képlet. 😉

Last edited 18 napja by Olivér
dixneuf
Válasz a következőnek  Olivér
június 8, 2026 11:33 de.

Oli igyunk egy sört. 🙂

Olivér
Válasz a következőnek  dixneuf
június 8, 2026 11:35 de.

Minden körülmények között megyünk operálni. Amúgy két sörröl volt szó. 😀 A memóriám még a régi. 😀

dixneuf
Válasz a következőnek  Olivér
június 8, 2026 11:55 de.

🙂 És emlékszik… 🙂

Olivér
Válasz a következőnek  dixneuf
június 8, 2026 12:06 du.

Figyelem egy ideje. Nem hülye gyerek ez. Mondtam már. 😀

Rakscr
Rakscr
június 8, 2026 7:06 de.

Nem fejeznénk be a siránkozást végre? Mindenki nyafog, adjuk meg az esélyt az új edzőnek. Lássuk meg, milyen keretet alakítanak ki neki, meg, hogy október-novemberben hogy áll a csapat. Addig teljesen felesleges egymást hergelni minden nap..

dixneuf
Válasz a következőnek  Rakscr
június 8, 2026 11:03 de.

Ritkán siránkozom, és még ritkábban nyafogok. De egye fene…bevállalom. Kispesti vagyok, ezer éve Honvéd drukker, és a történések fényében aggódom, mert azt érzem, hogy az Irány nem jó, és akkor előfordulhat, hogy az Út sem, a végcélról már nem is beszélve.
De abbahagyom, cserébe te viszont tedd már meg, hogy befejezed a kritika nélküli, szervilis, szolgai hozzáállást a csapathoz. Köszönöm.
(Ui: mielőtt cicaharc lenne belőle, én tisztelem a véleményed, legfeljebb a szóhasználatot kifogásolom, és a magam nyíltan kötözködő hozzáállása csak válasz. Nem tudom érthető-e így. a lényeg át fog menni biztos vagyok benne)

snake
snake
Válasz a következőnek  Pelso
június 8, 2026 11:02 de.

azért vicces a te hozzászólásod is („írj vmi pozitívat a 3 sajátnevelés hosszabbításán túl)” 🙂
a Vasas igazolásait nem cserélném el egyikre sem
Nyers hosszabbít, vegyünk egy kapust, csatárt esetleg egy középpályást és már meg is vagyunk…
A Vasasnak meg a kezdőbe kell kb 11 játékost igazolnia, láthattuk, hogy milyen erőt képviselnek…

Zozz
Zozz
Válasz a következőnek  snake
június 9, 2026 10:13 de.

Azért nálam kezdő lenne az Urblik, Banó, Kovácsréti?, Koszta részleg…

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  snake
június 8, 2026 11:20 de.

Komolyan,azt rovod fel Pelsonak kritikának,hogy a 3 sajatneveléssel való hosszabbítás megtörtént??Baszki,minden vmit magára adó klub megtartja az értèkeit,ez nehogy már diadalmenetnek legyen feltűntetve a Fórizs mellett.Dúzs hosszabbítasàval én valahogy nem vagyok boldog.Sztem nem nb1-es szintű kapus.Ezzel viszont el is dőlt sztem,hogy nem fogunk kapust igazolni,hanem Dúzs-Tujvel párossal megyünk neki az nb1-nek.Abban meg én nagyon nem vagyok biztos,hogy aegy csatar-kp igazolással kész a csapat.Alsó hangon kell csapatrészenként 2 új,minőségi igazolàs!Mire alapozod,hogy Nyers hosszabbít?Legyen igazad,de erős kételyeim vannak.Kérdezem nem igazoltad volna le Kosztat,Kovacsrétit??Ok,miért nem?Sztem nincs nekik szüksègük 11 játèkos igazolásra.Nekünk pl.a kp-n hol van Banó-Szabó,Urblik típusú szervezőnk?Csatáraik is sztem több minőségben jobbak,mint a mieink.Ha igazolnak m4g a védelembe,akkor sztem ők keszen vannak az nb1-re.Edzőt sem cserêltek!Vasas eseteben ne abból indulj ki hogy mi megvertük őket,vegülis bajnokok lettek,előttünk.A mi tavaszi jàtekunk meg…

dixneuf
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 8, 2026 11:32 de.

Kovácsrétit és Kosztát is irigylem tőlük. Urblikot is. A többieket em annyira, de ez a három játékos sztem sokat fog segíteni ha benn akarnak maradni.
A többivel (is) egyetértek. A 11 vasas igazolás hülyeség és nyilván túlzás, de le is szarom, tőlem igazoljanak 24-et, az ő dolguk (de eddig jobban igazoltak mint mi.)

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Rakscr
június 8, 2026 9:11 de.

Talàn kifejezhetjük aggódásunkat a csapat körül zajló események làttán és kibeszélhetjük.Nehogy már te megtiltsad!Ha nem tetszik,amit itt olvasol,akkor ne gyere ide és nem zavar a „nyafogásunk”!De ha már itt vagy,akkor mond már meg,hogy az a Feczkó aki a szarból várat èpített,feljuttatott minket,közössèget kovàcsolt,ő miért nem kapta meg a keret kialakítási lehetősèget?Miért nem kapott bizalmat október-novemberig?Mennyivel jobb ez a „Jákob”,akinek 6 ève nem volt értékelhető eredménye,annàl az edzőnèl,aki ismeri a mezőnyt??

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 9, 2026 5:26 de.

Feczko már 3x megbukott NB1-ben. Kedvelem, meg szerethető figura, de Ő már megmutatta, hogy kevés egy NB1-es csapat élére. Az Olasz/Svájci még egyelőre nem.

CS.A.K.
CS.A.K.
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 8, 2026 9:48 de.

Abszolút jogos! Feczkónak a kérései szerint kellett volna igazolni és szabad kezet adni neki. Ősz végére megláttuk volna mi lesz. Ez a Jákob Rabbi hónapokig vakon repül majd…

Zozz
Zozz
június 8, 2026 6:30 de.

Van egy rossz érzésem – megfejtettem fórizs “sport szakmai” koncepcióját… Nincs pénz/szándék használható játékosok idehozatalára (pl Koszta, nem “tudunk” hosszabbítani Nyerssel…), marad a másik út: idehozta “Geppetto mestert” – ő már Pinokkióval is csodát tett…

Horváth Csaba
Horváth Csaba
június 8, 2026 6:28 de.

Hétvégén ahogy olvasgattam ennek a Jákob eredményeit, nem igazán voltam elájulva….ami kézzel fogható eredmény volt, azt vagy segédedzőként érte el, vagy egy rövid periódus eredményeként….vagyis stabil, éveken át tartó építkezése, vagy valami igazán kiugró sikere nem volt.
Jó nagyjából így érkezett Kántor is a svájci ötödosztályból, aztán egy elég stabil teljesítményt rakott le, szóval előre nem akarok károgni.
De véleményem szerint ez a Jákob eddig csak egy szinttel jobb, mintha mondjuk idehoztuk volna egy Kuttort, Aczélt vagy bármelyik magyar aktuál edzőkeringő oszlopos tagját.
Mindenesetre hosszútávot nem jósolok neki, bár kérdéses, hogy milyen játékosállománnyal fog nekivágni a szezonnak. Bizakodjunk.

CSAK A KISPEST
CSAK A KISPEST
június 7, 2026 7:46 du.

Jákob bácsit az eredmények.com nem ismeri… 🙂

Zozz
Zozz
június 7, 2026 5:53 du.

Koszta -Vasas, Fórizs takarodó! Még mielőtt a Nyerst is elkótya-vetyéli! Már 2 éve mondom, hogy hosszabbítani kell vele. Ehhez képest ott tartunk, hogy a libások!!! akarnak ránk ígérni, lerabolni… Árulás-Szabotázs.

CS.A.K.
CS.A.K.
Válasz a következőnek  Zozz
június 7, 2026 7:54 du.

Kosztát nagyon szerettem volna, ha visszajön! Erre a kurva rozsdanegyedbe megy. Köszönjük Főrizs úr, hogy ezt is „behúztad”!

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Zozz
június 7, 2026 6:00 du.

Nyers tèmához annyi,hogy ott a hattérben meghúzódik egy Esterhazy szál is.Ugyanis ő a managere,ahogy Szoboszlainak!Házal a sráccal!Beajânlotta MTK-nak,Újpestnek!Ami zavaró,hogy Fórizsêk szarnak erre és nem szólnak neki oda,hogy állj már le,a srác a mi játekosunk.

Zozz
Zozz
június 7, 2026 1:47 du.

Koszta – Vasas! Fórizs – …….

Döme Sanya
Döme Sanya
Válasz a következőnek  Zozz
június 7, 2026 10:09 du.

Jól értem? Koszta azt mondja, hogy Fórizs megy a Vasasba? Akkor további pályafutásához sok sikert kivánunk.

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Zozz
június 7, 2026 2:16 du.

Sztem ez jó igazolàs nekik…mi meg nem tudom kire várunk.

snake
snake
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 7, 2026 4:22 du.

A Vasas mindig a kiégett kispestiekkel próbálkozik, mostanában szerencsére kevés sikerrel

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  snake
június 7, 2026 5:56 du.

Kosztára nem mondanàm,hogy kiégett.Ebben az nb1-ben simân benne van 10-12 gól..

Zozz
Zozz
június 7, 2026 12:41 du.

Hozzák neki Vécseit és Hollendert?

snake
snake
Válasz a következőnek  Zozz
június 7, 2026 4:21 du.

bocs, szerintem egyik se jöjjön

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Zozz
június 7, 2026 2:17 du.

Vécseiért fizetni kellene,így biztos nem jön.Holcsika meg nem erősítés sztem.

thpreg
thpreg
június 7, 2026 11:36 de.

Bennem alapvetően megvan egy bizakodó, illetve bizalmat szavazó faktor, de most sem nem örülök, sem nyugodt nem vagyok, reménykedő pedig végképp nem. De most komolyan, ha már Feczkó nem kellett, akkor miért egy ilyen pedigréjű arc jön? Ha egy fiatalabb, igazán még nem bizonyított edző jönne, akkor azt mondanám, hajrá, hátha itt megtaláljuk kölcsönösen a számítást, aztán kiderül, mire elég, mindenesetre a potenciál meglehet. De egy leekensi karaktertől mit várunk, úgy igazán?

Last edited 19 napja by thpreg
Szemcse
Szemcse
június 7, 2026 9:41 de.

Gondolom sejtve, a Svájci igazolási horderő is megnyílhat?

dixneuf
június 7, 2026 9:07 de.

Az edzokerdes margojara. Hangsulyozottan szubjektiv, es velelmezett dolgokat tartalmazo hozzaszolas:
Igen. A rengeteg (tenyleg gyakorlatilag megszamlalhatatlan) rossz edzovalasztas kozott ez lehet az egyik.
Stacok, en probalnek alapbol pozitivan hozzaallni a faszihoz, de ismerve az eredmenyeit, ismerve a szociopata forizs szerepet a klubnal, a nyilvan „oszd meg es uralkodj” hozzaallast, azert jon -jelen tudasunk szerint- ket, egymassal nem dolgozo, de karakteres – nem feltétlenül jó, karakteres!- segededzo es egy kulfoldi, a magyar viszonyokat meg foltokban sem ismero vezetőedző, hogy forizs a hatterbol megmondhasson mindent ugy, hogy nem az ove az elsodleges felelosseg.
Aki hallotta valakitol, az hirbol ismeri azt a permanens alazast, amit Feczko kapott forizstol. Nos az „olasz” eseteben talan mas lesz. Taln mas, mert nagyon szava sem lesz jo darabig, eleg ha palyat megtalalja, ami egyreszt ertheto, masreszt meglhetosen veszelyes.Attol tartok ez sem a csapat javat szolgalja majd, de egyet igerhetek: ha tevedtem fentiekkel, csupa nagybetűvel fogok az edzotol bocsanatot kerni.

jnkzln
jnkzln
június 7, 2026 8:57 de.

Kb így tudom elképzelni

1000061739
Hunter
június 7, 2026 5:55 de.

.

Last edited 20 napja by Hunter
CSAK A KISPEST
CSAK A KISPEST
június 7, 2026 4:17 de.

Tehát Sanyi bácsi (Sannino) után itt van Jákob bácsi…
Mivel jobb első hallásra mint Feczkó volt?
Persze kívánom hogy legyen sikeres

oktoberes
oktoberes
Válasz a következőnek  CSAK A KISPEST
június 7, 2026 5:18 de.

Van 1 tippem: ő még nem mondott ellent fórizsnak.

pahynor
pahynor
június 6, 2026 7:22 du.

Mégis hogy lehet ebbe fószerbe előzetesen jobban belelátni a bentmaradast, mint Feczkóba??

Last edited 20 napja by pahynor
sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  pahynor
június 6, 2026 8:08 du.

Talán a szakérőktől kapunk erre vàlaszt!?

sz.szabolcs
sz.szabolcs
június 6, 2026 6:01 du.

Ha Nyers-t eladjuk az MTK-nak,akkor kurva mérges leszek!

snake
snake
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 7, 2026 7:35 de.

ezt hol hallottad? iszonyú gáz, már csak az is, hogy ez lehetőségként felmerült
az MTK korábban mindig tőlünk csórta el a tehetségeket, nem kellene ezt folytatni

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 6, 2026 7:56 du.

Az nagyon durva lenne..

pahynor
pahynor
június 6, 2026 5:49 du.

Hát nem tudom, Jákóbácsi nálam erősen kérdőjeles…

Dome Sanya
Dome Sanya
június 6, 2026 3:45 du.

Előre ne itélkezzünk. Rossi is így kezdte nálunk.

Last edited 20 napja by Dome Sanya
oktoberes
oktoberes
Válasz a következőnek  Dome Sanya
június 6, 2026 8:11 du.

Az már nagyon régen volt, és ez azért is baj, mert kb egyidős Rossival az ipse…

oktoberes
oktoberes
Válasz a következőnek  oktoberes
június 6, 2026 8:18 du.

Ja nem, idősebb.

Dome Sanya
Dome Sanya
június 6, 2026 2:42 du.

Őt hol találtuk?

Hunter
Válasz a következőnek  Dome Sanya
június 6, 2026 3:09 du.

Lehet még az Újpest- Vaduz 0-4 neccsen nézte ki Fórizs és azóta róla álmodozik! Hasonló sikereket az Újpest ellen

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Dome Sanya
június 6, 2026 3:05 du.

Kàntor ajànlotta.

obviusz kapitány
obviusz kapitány
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 6, 2026 9:12 du.

Most viccelsz?

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  obviusz kapitány
június 7, 2026 5:57 du.

Persze

pahynor
pahynor
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 6, 2026 7:12 du.

Baszki, az a szörnyű, hogy ez simán el is képzelhető… nem vicc

Olivér
Válasz a következőnek  Dome Sanya
június 6, 2026 2:47 du.

Hajaismilyen

Olivér
Válasz a következőnek  Pelso
június 6, 2026 2:40 du.

Bondzsornó Ámígó! Én birom az olasz vonalat. Abban nőttem fel. Egy nyelvet beszélünk. Mindenkit meg kell baszni. Komprendeámígosz? Jó munkát!
CS.A.K. Kispest Mindörökké! ❤️

Last edited 20 napja by Olivér
Hunter
Válasz a következőnek  Olivér
június 6, 2026 3:10 du.

Az Újpest verés a vérében van! Vadúzzal kicsapta őket

Olivér
Válasz a következőnek  Hunter
június 6, 2026 3:25 du.

Legalább nem egy noname finn síedző…

Hunter
Válasz a következőnek  Olivér
június 6, 2026 3:34 du.

Vagy egy noname olasz aki épp abba akarja hagyni és könyvelőnek állni 🙂

Olivér
Válasz a következőnek  Hunter
június 6, 2026 3:40 du.

Ó hogy minket minden lúzer betalál…

Last edited 20 napja by Olivér
Olivér
Válasz a következőnek  Olivér
június 6, 2026 4:17 du.

Most csakazértis átbaszom a gépet. Te hogy csinálsz szmájlit Hánti? Írok még valamit, mert ezt is lehagyja. Meg ezt is. Szóval írtam még valamit.

Olivér
Válasz a következőnek  Olivér
június 6, 2026 4:18 du.

Nem jött be a csel. Ez így elég szmájlifób megoldás

Hunter
Válasz a következőnek  Olivér
június 6, 2026 5:01 du.

😀 🙁 🙂 :/

Last edited 20 napja by Hunter
Olivér
Válasz a következőnek  Hunter
június 6, 2026 5:05 du.

Nem tudom, mi az ölelős szmájli kódja, de egy életre leköteleztél. 🙂

Hunter
Válasz a következőnek  Olivér
június 6, 2026 4:41 du.

Nem tudom,néha nekem is eltűnik. Kipróbálok valamit 🙂

(Oké,tudom, kettőspont zárójel! Beraktam egy „előre gyártot” smile-t és az nem jelent meg! 🙂

Last edited 20 napja by Hunter
Olivér
Válasz a következőnek  Hunter
június 6, 2026 5:03 du.

Köszi! A sátánvilla és napszemüveges szmájli kódját is meg tudnád adni? Diszkréten jelzem itt most egy sima szájli következik. 🙂

Hunter
Válasz a következőnek  Olivér
június 6, 2026 5:49 du.

Nem tudom működik-e minden 🙂

>:-). }:-) Ha megjelenik mutatom
( ◣_◢ )
Ui : nem jelent meg 🙁

B-)
<3

Last edited 20 napja by Hunter
sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Pelso
június 6, 2026 2:32 du.

Azaz,igazoltunk egy edzőt a svájci 4. osztàlyból!!Gratula,b..meg.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 6, 2026 3:30 du.

Azért a svájci első osztályos múlt nem olyan rossz

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  dagiiron
június 6, 2026 3:40 du.

6 éve volt utoljára vmi értêkelhető szezonja.Azóta semmi,de semmi amire azt mondanám,hogy ok,nem tűnik rossznak.Inkâbb tartok tőle,mint pozitívan állok hozzá.

jnkzln
jnkzln
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 6, 2026 4:19 du.

Amolyan szegény ember Sanninoja nekem első benyomásra. Ami azért aggasztó, mert Sannino önmagában elég gyengusz volt, ő pedig egy még gyengébb másolatnak tűnik. Aztán persze remélem tévedek és fél év múlva ilyenkor vezetjük a tabellát. Vajon neki hajlandó lesz csatárt igazolni egyébként forizs?

Hunter
Válasz a következőnek  jnkzln
június 6, 2026 4:46 du.

Egyébként miért csináltok úgy mintha nem akartak volna csatárt igazolni? Többeket negkerestek, olyanokat akik akar az nb1ben is segíthettek volna! Egyik se jött ide! Itt jött a kérdés, adjanak-e 2-3 éves (mert egy évre senki nem ír alá) szerződést olyannak aki valószínűleg nem használható egy feljutas esetén, de fizetjük őket 1-2évig vagy egy zsák pénzért dobjuk ki őket feljutás esetén! Vagy menjünk neki az aktuális állománnyal! Ennyi történt, nem az,hogy direkt, egy ördögi összesküvés részeként nem hoztak csatárt!

Last edited 20 napja by Hunter
sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Hunter
június 6, 2026 6:21 du.

Miért akartak?Szted,ha valóban akartunk volna,akkor nem tudtunk volna?Te kikről tudsz,akiket megkerestek,de nem jöttek?(Jött helyete egy nulla Varga és Gyur só,akiket nem kért Feczkó!)Kik voltak ezen nb1-ben is használható játèkosok?Mièrt nem használtuk fel az utolsó pár hónapot arra,hogy csapatot építsünk?Ez a negyedik ligás fószer mennyivel jobb,mint Feczkó?Azért én nem vedeném ennyire a seggét a vezetésnek es menteném fel őket!

Hunter
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 6, 2026 7:17 du.

Néha lehetne olyat játszani,hogy aki nem köpköd komolytalan állítások miatt az attól még nem védi a vezetést, hidd el jó játék 🙂
Bár most a Sanyi fizet 😛 Pl a Piscur 😀 De beintett! Kerezsiről is volt szó. Kit kellett volna aki elérhető volt?
Emlékszem én a véleményekre Feczkó kinevezésénél 🙂
Csak remélni tudom,hogy ez a negyedik ligás fószer pont úgy cáfol az emberekre mint Feczkó 🙂 Vagy mint Kántor, aki bár a sérülése után kereste önmagát,de hamar megtanította,hogy nem kell mindenkit Sydney 🙂
Bár róla annyit merészeltem írni,hogy az újpestieket megfujatta egyszer a vaduzzal:)

Last edited 20 napja by Hunter
sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Hunter
június 6, 2026 8:07 du.

Mindent lehet,persze!Mondjuk ezt a köpködés dolgot nem értem!Ezek szerint ami nálunk zajlik esemény az jó és nem szabad kritizàlni?Pischur soha a büdös életben nem volt több,mint pletyka Kispesten.Neki,amikor mi megkerestük le volt már papírozva,hogy a Diókhoz igazol,amit az fúrt meg,hogy Csengert kibaszták.Ezt speciel Csenger jelentette ki,hogy alàírásra vártàk Pischurt.Lehet ezt persze beintésnek venni,de nem az!Kerezsi…amikor Feczkó centert kért ugye,de tudtommal Zalán igazolása sem volt komolyan terítéken.Helyette jött Gyurcsó-Varga K.minek?Tudod kit szeretett volna Feczkó igazán centernek?Pàlinkást!Nem igazoltuk le neki…Kàntor szimpi gyerek,az újdonság erejével hatott,de az nb1-ben sok momentuma nem lesz.F

Hunter
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 7, 2026 3:24 de.

Arról is volt szó,hogy kölcsön vesszük 😉 De nem akarta, mondjuk az ő szemszögéből lehet jól döntött!
Gyurcsó neg többet tett hozzá szerintem mint a semmi 🙂
Varga szinte végig sérült volt, így utólag teljesen felesleges volt az igaz 🙂
Arról meg,hogy jó irányba mennek-e a dolgok csak akkor tudunk beszélni ha látunk 2-3 meccset az új játékosokkal! Az alap irány,hogy feljutottunk egy Szerintem elég jó fiatal állománnyal alapvetően jó kiindulási pont ! Szerintem a legtöbb játékos bevált akit hoztak az utóbbi időben, maradjon ez a tendencia! Örültem volna én is olyan csatárnak aki ver fél szezon alatt 10 gólt és az nb1ben is robban de olyanra esély nem volt reálisan! Nem is nagyon van olyan a piacon! Az nb1ben Pálinkás se zavart sok vizet! Jobban jártunk,hogy fel lett építve nyers akivel a fiatal szabályt is kipipáltuk!
A tavalyi szezonból csak a bajnoki cím ami fájó, viszont így történelmi lett, soha nem volt még nb2es ezüstérmünk, reméljük soha többé nem is lesz 🙂

Last edited 20 napja by Hunter
sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Hunter
június 7, 2026 12:25 du.

Lehet,akkor nem egy bajnokságot néztünk,mert számomra Gyurcsó semmi értékelhetőt nem nyújtott,kiveve talàn a dióknak lőtt mk gólját.Tőle sokkaltöbbet várna az ember!Írod,hogy Pálinkas nem sok vizet zavart az nb1-ben,igaz,de akkor ilyen formàn Feczkó sem nyújtott kiemelkedőt az nb-ben,mégis ragaszkodunk hozzá.Honnan tudjuk,hogy Feczkó alatt mit tudott volna hozni.Nézd meg Pekárt,akinek Tamás megtalàlta a helyét és milyen hasznos tagja a csapatnak.Sztem óriasi hiba volt őt lecserèlni egy olyanra mint ez a „Jâkob bàcsi”.Feczkó ismerte a csapatot,nb1-et.Ez a tudás pedig sokat tudott volna a csapaton segíteni,plàne,hogy a közösség egyben vaolt és szurkolói tàmogatás is.Én adtam volna neki 10 meccset és utána vontam volna le a következtetést vele kapcsolatban,de ugye Fórizs mester ezt nem akarta…Írod az új jàtékosokat,hát nagyon kíváncsi leszek kiket igazolunk,mert akiket hallani azokkal nem leszünk beljebb.Nyers eseteben pedig hallani,hogy MTK vinné…ha elengedjük,akkor gratula a vezetésnek.

Hunter
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 7, 2026 1:42 du.

Szerintem nem volt szar Feczkó az nb1ben, én is megnéztem volna milyen vele! De én nem erről írtam 😀
Nyerst sokan vinnék!

Olivér
június 6, 2026 1:48 du.

Egy edző még jöhetne. Az nem lenne faszság. Aztán, felőlem kezdhetünk.
CS.A.K. Kispest Mindörökké! ❤️
https://youtu.be/zH2aIztDcpQ?si=IQvvYIW88OqtE8lo

Last edited 20 napja by Olivér
CSAK A KISPEST
CSAK A KISPEST
június 4, 2026 8:50 du.

Szabics Imrével is hírbe hozták a Kispestet
https://www.facebook.com/share/18fWXproag/

Last edited 22 napja by CSAK A KISPEST
Horváth Csaba
Horváth Csaba
Válasz a következőnek  CSAK A KISPEST
június 5, 2026 8:06 de.

Ő elég szépen leszerepelt a Vidinél…nem tudom, hogy ki és miért gondolja, hogy jó lenne nálunk…ilyen edzők miatt kár volt Feczkót elküldeni. 🙁

pahynor
pahynor
Válasz a következőnek  CSAK A KISPEST
június 5, 2026 5:58 de.

bebszna…

Balázs79
Balázs79
június 4, 2026 5:05 du.

Srácok, akkor szerintem a Hornyák lesz az edző, hisz a Polonkaival tudtommal együtt dolgoztak, nem is keveset. Polonkai Attila a visszavonulása után a Puskás Akadémia szakmai stábjához került, és 2019-től 2024 nyaráig Hornyák Zsolt asszisztens edzőjeként dolgozott.

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Balázs79
június 4, 2026 6:24 du.

Nem Hornyàk lesz.

Horváth Csaba
Horváth Csaba
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 5, 2026 8:07 de.

Miért akkor ki? Valami támpontot tudsz adni? 🙂

pahynor
pahynor
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 4, 2026 7:22 du.

kicsit bővebben?

FerikeKispest
FerikeKispest
június 4, 2026 1:52 du.

Szerintem meg pont azt jelenti, hogy megvan a vezető edző is, és vele is egyeztetve kerestek hozzá passzoló másodedzőt. Még az is simán lehet, hogy hozza ő is a saját stábját, csak kért egy olyan szakembert, aki magyarul beszél!

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  FerikeKispest
június 4, 2026 6:25 du.

Megvan.

Rakscr
Rakscr
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 5, 2026 1:04 du.

Lődd már le a poént, ha tudsz valamit. Éhezünk az infora.

oktoberes
oktoberes
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 4, 2026 6:30 du.

Köszi az infót!

snake
snake
Válasz a következőnek  FerikeKispest
június 4, 2026 4:15 du.

én úgy hallottam, hogy az eredeti külföldi vonal még mindig él
de hát ki tudhatja….

Last edited 22 napja by snake
sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  Pelso
június 4, 2026 6:25 du.

Gonosz vagy!

sz.szabolcs
sz.szabolcs
június 4, 2026 1:03 du.

Olvasom és írjátok is, hogy Polonkai lehet a másodedző Kispesten. Eszem-f.szom megáll, de tényleg! Edző nincs, de másodedzőt már hozunk? Nem a vezetőedzőnek kellene ezt hoznia? Nem ő hozza a saját stábját? Kérdezem, hogy milyen edző lesz az, aki csak úgy elfogad egy számára emberileg és szakmailag is ismeretlen segítőt???

dixneuf
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 4, 2026 1:06 du.

Hát…finoman szólva is fura. Számomra kissé azt jelenti, hogy a spanyol vonal a Földközi tengerbe fulladt és most gőzerővel keresik az edzőt a klubházban. Aztán nehogy egy Pinyő, vagy Lószülő Feri típusú figura jelenjen meg a padunknál…

thpreg
thpreg
Válasz a következőnek  dixneuf
június 4, 2026 1:33 du.

Vagy aztán ő lesz a „beugró” vezetőedző, ha nem találunk senkit.

bendejuiceeee
június 4, 2026 11:34 de.

Az öltözőn túl oldal szerint Polonkai Attila jó eséllyel csatlakozik a stábba asszisztens edzőként.

pahynor
pahynor
Válasz a következőnek  bendejuiceeee
június 4, 2026 11:53 de.

A vezetőedző előtt??

dixneuf
Válasz a következőnek  pahynor
június 4, 2026 12:58 du.

Jajj geciiii :-DDD 100% Kispest :-DD

Szemcse
Szemcse
június 4, 2026 9:22 de.

Nekem van egy sanda gyanúm, nem lesz létszámban magas változtatás igazolások terén, csak lehet hogy szép fokozatos lassúságban, mikor már a 6k-forduló körül járunk, még „tán” akkor sem alakul ki NB1s szintű csapatunk?!

CSAK A KISPEST
CSAK A KISPEST
június 4, 2026 6:36 de.

Gróf Dávid elhagyja a ratyivárost!
Gondolom nem kell…

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  CSAK A KISPEST
június 4, 2026 7:56 de.

Mièrt kell ilyen kèrdèsekkel felzaklatni a közössèget?

CSAK A KISPEST
CSAK A KISPEST
Válasz a következőnek  sz.szabolcs
június 4, 2026 2:23 du.

Nem kérdeztem semmit

dixneuf
Válasz a következőnek  CSAK A KISPEST
június 4, 2026 6:41 de.

Én azt gondolom, hogy nem. (Azt azért megkérdezném az igazolásért felelős elvtársaktól, hogy ha Piscitelli nem jön, és esetleg Dúzs meg megy akkor ki lesz? Minden tiszteletem Tujvié, de mégis…)

snake
snake
Válasz a következőnek  dixneuf
június 4, 2026 9:58 de.

Korábban már volt róla hír, hogy Dúzs marad.
Gróf + Botka visszatérése => aki ilyen kérdéseket felvet, az szerintem nem érti a szurkolói lélektant….

dixneuf
Válasz a következőnek  snake
június 4, 2026 1:00 du.

Most olyan hír volt, hogy megy. De ki tudhassa ennél a klubnál…

snake
snake
Válasz a következőnek  dixneuf
június 4, 2026 4:18 du.

azért az elmúlt 2 nap hírei (Pekár + Szamosi) mérsékelten optimizmussal töltenek el
ilyen szintű játékosok akkor maradnak, ha a stabil anyagi háttér mellett látszik szakmai koncepció is

obviusz kapitány
obviusz kapitány
június 4, 2026 5:26 de.

https://telex.hu/g7/elet/2026/06/04/magyar-foci-kozvetites-mtva-mlsz
Még nem sikerült eladni a tv közvetítési jogokat, de talán hamarosan… Viszont a cikk és a szakemberek szerint max. kb. a negyedéért / ötödéért az eddigi árnak, vagyis 2-3 milliárdért.

dixneuf
Válasz a következőnek  obviusz kapitány
június 4, 2026 6:44 de.

Azt nagyjából azért tudni lehetett, hogy a10M focitámogató ellenérték volt, az viszont aggasztó, hogy a jelen állapot szerint még a 2-3M is soknak tűnik.
Érdemes elolvasni a cikket, javaslom.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  dixneuf
június 4, 2026 10:42 de.

Ez nagyon nem jó hír, mert ez azt jelenti, hogy nem nagyon lesz itt nagy erősítés, mert jóval kevesebb mlsz pénzt kapunk..

dixneuf
Válasz a következőnek  dagiiron
június 4, 2026 1:04 du.

Nyilván…és a 2-3M a cikk szerint nem kizárólag az nb1, hanem a 2 és a női ligák is. Szóval a helyzet nem túl jó. Elvileg hétfőn véglegesen lezárult a pályáztatás, kíváncsi vagyok mi lesz.

CSAK A KISPEST
CSAK A KISPEST
Válasz a következőnek  Hunter
június 4, 2026 6:31 de.

A legnagyobb igazolás ezen a nyáron, Pekár mellett

dixneuf
Válasz a következőnek  CSAK A KISPEST
június 4, 2026 6:46 de.

Egyetértek, és nem is kötözködésképpen, de nem volt nehéz, mert a fiúk itt voltak helyben.
Arra leszek kíváncsi, hogy a Very Big Grandmaster (fórizs kartárs) a többi, általa emlegett 6-8 játékost honnan, mikor és milyen színvonalon fogja összegépészkedni.

sz.szabolcs
sz.szabolcs
Válasz a következőnek  dixneuf
június 4, 2026 8:00 de.

Very Big,már igazolt egy vèdőt a bajnok ETO-ból,szóval,ha kèrhetem ne vond kêrdőre.Mindent az adott időben.

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  Hunter
június 3, 2026 4:38 du.

Ez nagyon jó hír!!

Dome Sanya
Dome Sanya
június 3, 2026 2:41 du.

Újból nevet változtatunk.
Pató Pál FC.

pahynor
pahynor
Válasz a következőnek  Dome Sanya
június 3, 2026 3:25 du.

Szerintem ráérünk még arra is!!

Szemcse
Szemcse
június 2, 2026 10:13 de.

„Erőlködik a háttér, azért két-hetente spriccelnek egy infót” áradat!

Last edited 24 napja by szemcse
oktoberes
oktoberes
Válasz a következőnek  Szemcse
június 2, 2026 7:36 du.

Lehet, hogy a sportigazgató úr tartja vissza az infót, mivel kritizálni merték a szurkolók. Szerintem, sajnos most sincs jó kezekben a klub…

CSAK A KISPEST
CSAK A KISPEST
június 1, 2026 5:58 du.

Pekár Istvánnal két éves szerződés hosszabbítás!
Remek hír ❤️

obviusz kapitány
obviusz kapitány
Válasz a következőnek  CSAK A KISPEST
június 1, 2026 8:15 du.

Jó hír. Bár 4 évnek jobban örültem volna.

dixneuf
Válasz a következőnek  obviusz kapitány
június 4, 2026 6:50 de.

Ez sem sűrűn hangozna el a Törvényszék előtt :-))

CSAK A KISPEST
CSAK A KISPEST
június 1, 2026 4:22 du.

Tulajdonosunk Leisztinger Tamás a vonatkozó éves 100 as gazdagsági listán az előkelő 15. helyet foglalja el 153 Milliárd forintos vagyonával

dagiiron
dagiiron
Válasz a következőnek  CSAK A KISPEST
június 1, 2026 8:51 du.

Semmit se jelent..A Népszavát is szarban hagyta, hiába az ő tulajdona..

CSAK A KISPEST
CSAK A KISPEST
Válasz a következőnek  dagiiron
június 3, 2026 12:42 du.

Mindössze egy adatot közöltem

tuzi
tuzi
június 1, 2026 3:09 du.

Feczkó tud jól angolul? Nem lehet, hogy nem beszél idegen nyelvet és mivel sok külföldi játékost akarnak igazolni, a nyelvi problémák elkerülése érdekében keresnek más edzőt? Jobb ötletem nincs.

thpreg
thpreg
Válasz a következőnek  tuzi
június 1, 2026 5:25 du.

Kisvárdán volt nemzetközi kapcsolatokért felelős posztban, gondolom, oda kellett valamelyes nyelvtudás: „Végül ebben aztán annyi változás történt, hogy a Várda Labdarúgó Akadémián nemzetközi partnerkapcsolatokért felelős vezetőként folytattam; feladatom, hogy a külföldi akadémiákkal és a régiós egyesületekkel tartsam a kapcsolatot, sőt, velük jó együttműködést alakítsak ki, továbbá a pre-akadémiai képzés szakmai alapjait lefektessem. További célunk, hogy a környező körzetközpontokból és a külföldi akadémiákról minél több tehetséges fiatalt tudjunk a saját akadémiánkra csábítani – januárra kell, hogy készen legyen ez a program korosztályokra, s játékosokra lebontva.”

Dome Sanya
Dome Sanya
június 1, 2026 10:42 de.

Biztos meg van már az edző, csak tart az egyeztetés.

Szemcse
Szemcse
június 1, 2026 8:56 de.

Ha már edző kérdés, aki már évek óta v. több ideje koptatja az NB1-n a kispadot, nem a vak világból hozunk ki tudja ? edzőt!

Last edited 26 napja by szemcse
744
0
Would love your thoughts, please comment.x